nedjelja, 31. svibnja 2015.

MMS: Stamping

Bok šminkoljupci! Današnju nedjelju i zadnji dan u svibnju  posvećujem manikuri kojoj je tema ove nedjelje pečatiranje. Nisam imala ideju uopće što bi radila a da ne ponavljam iste motive izvadila sam dvije pločice koje sam jako slabo koristila pa sam radila kombinacije motiva :)


                          

   

  

Pečatiranje je ovog puta išlo brzo, samo nokti nisu bili za suradnju. Što se dogodilo kažiprstu, neznam, dok palac od jučer krpam kako bi mogla pokazati ostale manikure i pločicu što čeka recenziju. Dok ne obavim šta imam nokti ne smiju pucati! :P Uhvatila me i noć pa sam koristila blic zbog čega mi je žao radi odsjaja na slikama.

Od lakova koristila sam: Essence pro white nail hardner, Essie In the Cab-Ana, pečatiranje sam radila sa crnim lakom Black creme, a pločice koje sam koristila su QA3 (sidra) QA22 (stopala) Sve sam zaštitila s nadlakom Essence protecting base coat.

Pogledajte manikure i ostalih blogerica :)

Broj komentara: 10:

  1. Tačno zamišljam mokre otiske stopala na palubi broda :D
    Tako sam ja kao mala gacala po našem čamcu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kad hoćes lito a dobijes krivo tumačenje manikure :D

      Izbriši
  2. mornari bosih nogu na brodu bez kursa ;)
    zgodno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne, već hodanje po plaži, kormilo, sidro... al' si me nasmijala s ovim komentarom

      Izbriši
  3. baš su mi fora ovi motivi :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Lak i ovi motivi su super, izgleda odlično!

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.