utorak, 12. svibnja 2015.

Born pretty store stamping plate Q girl 16 review

Bok šminkoljupci! Danas vam donosim recenziju pločice za pečatiranje dobivene od Born pretty store-a. Pločica dolazi u maloj koverti, malo masnijeg papira koji podsjeća na onaj za domaćinstvo samo što je ovaj  papir u potpunosti drugačiji. Na vanjskoj strani piše  oznaka te naziv pločice.

               

  

Pločica je klasičnog  okruglog dizajna bez oštrih rubova. Dobro je zaštićena folijom koja se malo teže skida kao i malo tvrđim papirom sa stražnje strane pločice.

 

  Motivi su lijepo urezani, lako se prenose prilikom pečatiranja. Sama pločica je ženstvena i ima bezbroj kombinacija. Ja sam se za potrebe recenzije odlučila igrati s nešto manjim motivom zvijezda.

  

   

  

   

Ako mislite da je ovo jedina zvjezdasta manikura, tada se varate jer sam napravila još jednu, sličnu ovoj ;)

  

   

Ako vam se svidjela pločica s motivima možete je naći ovdje pod nazivom i kodom Plate Star Wave Flower Pattern #  Q girl 16 po cijeni 2.99$. Prilikom kupovine možete iskoristiti moj kod za popust

  




*PR sample

3 komentara:

  1. Fora su mi te pločice! BPS mi je pravo otkriće u zadnje vrijeme, stalno visim tamo i stalno bih nešto naručivala ali se moram suzdržati, jer sve malo-pomalo nakuckam ja dobar iznos :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. znam kako ti je, ja bi kod njih i na ebayu potrošila para i para :D srećom za mene računi su prazni :D

      Izbriši
  2. So cute!! I love it!!
    kisses!

    100% natural & homemade cosmetics => sano sanisimo

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.