petak, 29. svibnja 2015.

MMS: Waterfall manicure

Prošlu nedjelju je tema bila vodopad :) Kako ovo vrijeme nikome neide, meni je neraspoloženost skupa s ovim vremenom odmakla malo od virtualnog svijeta. Ali nisam ovde da bih se žalila već da pokažem manikuru koju sam trebala još u nedjelju staviti na blog.

                            
   
   

Na nokte sam stavila Eveline 6u1, a preko njega Cinderella 01 sing, sweet nightingale koji ima odlično vrijeme sušenja čak i kada se stavlja više slojeva! Vodopad sam radila lakovima iz iste kolekcije s plavim i zlatnim lakom 03 prince charming i 04 watch out lady tremaine!  Kortistila sam kist od born pretty store a sve sam zaštitila s Essence protecting base coat. Palac sam si unakazila i nesviđa mi se kako je isplao, dok sam ostale nokte malo popravljala jer se pojedini djelovi vodopada nisu vidjeli. A onda su došli i ti famozni mjehurići koji malo kvare manikuru :(

Pogledajte prekrasne manikure ostalih blogerica ;)

24. 5. 2015. - Waterfall

Broj komentara: 16:

  1. uuu, taj essence lak iz cinderella kolekcije je krasan :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kombinacija boja je super, probacu. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tehnika je jednostavna, javi kad napraviš manikuru :D hvala na posjeti :)

      Izbriši
  3. Super kombinacija! Ovaj Essence lak mi je prepredivan, baš je nježan! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga! lak je bas njeznan, matt, i još pastelni! Ako ga nađeš u Kozma bilo bi šteta ne uzet ga

      Izbriši
  4. zgodna kombinacija, moram priznati i da mi se taj rozac skroz sviđa :D

    OdgovoriIzbriši
  5. super je kombinacija , bas mi se dopada, slike su super ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Tinice, ovo mi je jedna od tvojih najboljih manikura ♥
    Divan izbor boja i mislim da je ova manikura stvarno nosiva u svim odjevnim kombinacijama ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno! Da, manikura se može nositi na svakodnevnoj bazi, ili u svečanijim prilikama :)

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.