četvrtak, 17. rujna 2015.

Olival krema za zaštitu lica sa spf 30

Ovo ljeto za zaštitu kože od sunca koristila sam razne proizvode sa viskom zaštitom a među njima je i Olival krema za lice s zaštitnim faktorom 30.
Krema dolazi u tubi od meke plastike koja ima čvrsti poklopac. Na poleđini se nalaze sve važne informacije.

                               

Krema je srednje gustoće, bijele boje i ugodnog je mirisa masline i kakaa. Lako se nanosi i razmazuje, ne ostavlja bijele tragove po licu. Za cijelo lice potrebna je mala količina kreme. Kada se krema u potpunosti upije kroz 5-10 minuta, koža je meka, bez osjećaja težine i masnoće na licu. Koristeći kremu, ni jednom nisam izgorila, u licu sam dobila laganu boju i nekoliko manjih pjegica koje uvijek imam pogotovo ljeti.

                             
                                
                                

Isto tako, kada izlazite vani kada su najveće temperaure a samim time i uv zračenje, kremu ne mojte stavljati u zadnji tren jer  kada se oznoji lice skupa s njim odlazi i tek stavljena krema. Na moju mješovitu kožu s djelomično suhim mjestima, krema mi je bila dobra, nije mi uzrokovala alergije, prištiće, osip ili bilo kakvu drugu  neželjenu reakciju.

Inci: Aqua, Octocrylene, Cetearyl Alcohol, Olea Europea Oil, Paraffinum Liquideum, Glycerin, Thebroma Cacao Butter, Butyl Metoxydibenzoylmethane, Titanium Dioxide (nano), Propylene Glycol, Tocopheryl Acetate, Sodium Cetearyl Sulphate, Citric Acid, Methylparaben, Propylparaben, Parfum.

Pri kupnji kreme za lice, koji faktor birate, 30 ili 50? Kojim proizvodima za sunčanje se uvijek vraćate?

*PR uzorak. Recenzija je napisana iskreno, nakon višemjesečnog korištenja  kreme te na  recenziju nije bilo utjecaja.

2 komentara:

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.