četvrtak, 10. rujna 2015.

Simple makeup for every day

  
Bok šminkoljupci! Danas sam napravila svoj Youtube kanal. Bila je to zamisao koju sam jako dugo držala za sebe a konačnu odluku sam donijela još prije godinu dana. Znala sam da ću pokrenuti yt kanal, samo ne i kad točno. Ovo je moje prvo iskustvo sa snimanjem videa u kojem sam ja, ujedno i prvo iskustvo editiranja i konvertiranja videa. Do prije tri dana nisam znala ništa o obradi videa nakon snimanja. Prvi dan sam provela 8 sati učeći na greškama editiranja, a zadnja dva dana je cijeli posao bio sve lakši i lakši. Istina, postoje yt tutoriali koji vas uče kako editirati video u određenom programu ali jedno je gledati a drugo primjenjivati na svom kompjuteru. Malo sam bila u svađi s učitavanjem i postavljanjem na youtube no sada je konačno sve namješteno i zabava može početi.

Za videa sam se odlučila jer mi je tako lakše raditi tutoriale od slikavanja korak po korak za što ja ne bi imala vremena ni volje i zato se divim curama koje to rade. Za svoj prvi video odlučila sam se za najjednostavniji makeup look, ne mojte  mi zamjeriti za eventualnim greškama i editiranju, ipak je ovo početak i prvi video :) Da, imala sam veliku tremu pomiješanu s uzbuđenjem tako da sam još malo kruta. Za sada sam odlučila ne pričati dok snimam jer bi to vjerojatno bilo puno blooper-a, treme koju možete osjetiti u glasu i sl. Progovorit ću ja samo ne znam kada a kada se to i dogodi nisam sigurna hoće li to biti na hrvatskom ili engleskom. Slike se nisam sjetila napraviti ali od sada ću voditi računa da i njih bude u postu ispod videa. Eto sad sam napisala sve što mi je bilo na srcu i duši, imala sam potrebu podijeliti ovo s vama.  Kao i u opisu videa, ovdje ću također staviti popis korištenih proizvoda:

Catrice 12h matt mouse make up 010 soft ivory
RT Expert face brush
No name eyebrow brush
Essence eyebrow stylist set
Catrice eyeshadow base 010
I heart makeup Naked chocolate
Eyeshadow: Frosted Choc
RT base shadow brush
Maybelline lash sensational mascara
Eveline concealer 04 light
Catrice multi colour blush 010 Riviera rose
Eco Tools powder brush
Maybelline color sensation 148 Summer pink
Essie Bahama mama

Ovom prilikom želim zahvaliti Roseybelle na savjetima, Celebrenbeauty na pomoći i jednom dečku iz BG koji mi je bio tehnička podrška. 

Broj komentara: 12:

  1. Odlično :DDD Drago mi je da si se odvažila i nadam se da će biti puno lijepih videa <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga! Naravno da će biti novih videa, već imam ideje za iduća dva :D

      Izbriši
  2. Bravo! :) Drago mi je da si se i ti odvažila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga! trebalo je malo hrabrosti i odvažit se na ovaj korak! :*

      Izbriši
  3. Odlicno izgleda, nadam se da ce biti jos ovakvih ideja. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, naravno da će biti još videa :)

      Izbriši
  4. Čestitke na ekstenziji bloga :D i puno sreće u daljem snimanju :)

    OdgovoriIzbriši
  5. znaš kako se kaže - prvi mačići se u vodu bacaju (bože koje grozne uzrečice :P) ali ovo i nije za bacit, samo tako nastavi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da je uzrečica grozna, tu se slažem. hvala draga, uskoro će i novi video :)

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.