ponedjeljak, 30. studenoga 2015.

Cien SOS koncentrirana krema za ruke

Bok šminkoljupci! Danas sam odlučila s vama podjeliti recenziju kreme koju sam sasvim neplanski prilikom kupovine uzela a to je svima poznata Lidl krema za ruke.

Cien krema za ruke dolazi u standardnom pakovanju u tubi od mene plastike s čvrstim poklopcem na otvaranje.

                      
                                 

Krema je guste i bijele teksture, laganog, gotovo neprimjetnog mirisa. Iako je krema gušće teksture dobro se razmazuje na koži i dobro se upija. Na rukama ostaje zaštitni sloj koji nikako nije mastan, tako da neće ostaviti masne tragove na tipkovnici, mišu i sličnome. Na mojim rukama zaštitni sloj ostaje ovisno o tome koliko često perem ruke u toku dana ali mi ne klizne s ruke brzo kao što znaju i ostale kreme. U zadnje vrijeme je volim koristiti sa Ziaja kremom za ruke koja ima intezivan miris, tada ih pomješam kako bi miris bio malo blaži  a krema se još brže upije i njega kože na rukama je bolja. U ovoj kombinaciji miris od Ziaja kreme više nije toliko jak da bi mi smetao tako da se ova kombinacija dviju krema pokazala dobitnom kombinacijom. Ova krema bi bila dobra osobama i sa jako suhom kožom na rukama. Iako na kremi piše da je za otprilike 200 korištenja ja to točno ne bih znala jer nisam brojala koliko sam puta koristila kremu ali sam je dobrim dijelom potrošila.

Sastav: Aqua, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Phenoxyethanol, Palmitic Acid, Stearic Acid, Sodium Cetearyl Sulfate, Benzyl Alcohol

U koliko tražite jeftinu i dobru kremu za ruke, tada je možete naći u Lidl-a za 10kn. Koristite li Cien proizvode? Ako da, koje?

Broj komentara: 16:

  1. Ovu kremicu nisam još probala, ali mnoge njihove proizvode jesam i u globalu sam vrlo zadovoljna. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam probala maskaru koja meni nije bila dobra ali krema za ruke zaslužuje hvalospjeve koji se o njoj pišu :)

      Izbriši
  2. Meni su definitivno najbolje one glicerinske kreme za ruke. Nabolje mi rade svoj posao..Volim da eksperimentisem i isprobavam nove, tako da je ovo divna preporuka ukoliko ih ima u Srbiji..:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su baš te glicerinske previše masne. Ja isto tako volim da probajem nove a ovu mi je drago mješati s drugom :)

      Izbriši
  3. Sviđa mi se što nema milijun bespotrebnih sastojaka u sastavu, pa bi mogla biti dobra. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, definitivno ima najmanje sastojaka ali Lidl ima još jednu ili dvije kreme u ponudi pa se nadam da su sa sastavom isti tj. da nema ništa više sastojaka nego ovdje ;)

      Izbriši
  4. nisam probala kremu,ali imam piling za lice njihov i meni je skroz okej :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš, piling nisam probala iako mi nisu baš ni najbliži ali ću svakako pogledati kad budem tamo :)

      Izbriši
  5. Imam tu kremicu i odlična mi je. Baš je prava sos kremica jer je koristim kad su mi ruke jako isušene, a odlična je i za suhe pete :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vidis, za pete se nisam ni sjetila da je probam :)

      Izbriši
  6. Imam je bas za krizne situacije i stvarno obavlja svoj posao odlicno:-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni nikad dosta kremova za ruke zbog posla, Nazalost nema je u MK, ali ako je ima u Lidl-u- mozda je mogu naci u Bugarskoj

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bas mi je zao :( Nadam se da će je biti u Bugarskoj pa da je kupis i imas

      Izbriši
  8. Odgovori
    1. Kremica je super, samo je ja volim kombinirati s drugima ;)

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.