srijeda, 18. studenoga 2015.

MMS: Water marble

Bok šminkoljupci! ove nedjelje tema usklađenih manikura je water marble.tj manikura s efektom maramora koja se radi uz pomoć vode. Kako mi u nedjelju manikura nije uspjela, ponovila sam je danas u manjoj plastičnoj čaši od prethodne koju sam imala od grčkog jogurta koja mi je bila šira od obične i s destiliranom vodom sobne temperature. Evo što je na kraju ispalo:


                        
   
             
   

Od lakova sam koristila: Sally Hansen Bamboo Shoot, Avon Real Red, Avon Mettalic Effect Gold Leaf, Platinum Petal, Arctic Steel. Stvorili su se i mjehurići a nokte sam slikala odmah po završetku tako da će nadlak ići naknadno. Prva manikura mi je ipak bila draža i uspješnija od ove ali u svakom slučaju neću odustati od ovakvih manikura. Nadam se da će vam se manikura svidjeti i ne zaboravite pogledati predivne manikure ostalih blogerica.

2 komentara:

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.