srijeda, 19. prosinca 2018.

Favorites of November

Bok šminkoljupci! Evo nas u još jednim favoritima, predzadnjim za ovu godinu. Sve mi se čini kao da je bilo jučer kada sam pisala o favoritima proljeća i  ljeta, a još svega par dana nam ostaje do nove godine. Za prošlomjesečne favorite imam malo proizvoda jer su se neki u međuvremenu potrošili.






Balea i maska za kosu su odlični! Već je polako došla svome kraju.

Garnier botanic therapy je super linija, a ja se vesselim ponovnoj kupovini šampona od badema i ricinusa.

Garnier  fructis maska za kosu od banane je fantastična! Gusta, bogata, neodoljivog mirisa a ne otežava kosu. Lako se ispire i koliko god da je koristim, a to je prilikom svakog pranja, još nisam došla ni do pola! Dugo traje, tako da je svakako ispaltiva investicija.




     
Avon i njihovi gelovi za tuširanje su odlični! Gusti, ugodnog mirisa, odlično rade svoj posao. California glow je ljetnog mirisa što mi odgovara u ovim zimskim danima!

Balea ima super piling koji je iz limitirane kolekcije. I on je polako došao svom kraju a ja već imam novi koji s nestrpljenjem čekam koristiti!

Olival   ima super deo kreme, meni jedne od najbolih. Osim što se lako razmazuju dobro mi drže znoj. Jedino s ovom deo kremom se ne čujem od znoja kao s ostalim dezodoransima! Više o ovom dezodorasnu sam pisala ovdje.


I to bi za sada bilo sve! Koji su proizvodi vama obilježili prošli mjesec?                                                                          

2 komentara:

  1. Mene je oduševila Lorealova maska,extraordinary fine coconut oil ali moram probati ovu od Garniera

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post! Definitivno cu probati neke od proizvoda! 😃

    PajaMala.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.