srijeda, 2. siječnja 2019.

Favorites of December

Drage moje! Evo nas u prvom ovogodišnjem postu! Nadam se da ste se lijepo zabavile, i da ste u novu godinu ušle sretne, vesele i zdrave! U prvom ovogodišnjem postu pišem o zadnjim favoritima u prošloj godini. Nema ih puno jer se držim svoje uhodane rutine, pa krenimo redom:

Njega kose:


Garnier fructis maska od banane je odlična! Koristim je kod svakog šamponiranja a kosa je mekana i ugodna na dodir, ma divota! Imam je već dosta dugo i još je nisam potrošila jer je treba stvarno malo a spada među maske koje imaju baš gustu teksturu.

Garnier botanic therapy je ok šampon, imam prethodni od badema i ricinusa koji mi je bio bolji i draži. Iz ove linije ima još jedan šampon, koji svakako namjeravam probati.

Balea regenerator za suhu i oštećenu kosu čini mekanijom i podatnijom.

 Njega tijela:
   


 Balea ima super pilinge, ovaj je lagan, nije grub prema koži. Kao i svaki piling također odlično radi svoj posao.

Barnangen i suho ulje su savršeni! Ne masti kožu, brzo se upija a  koža je mekana, nježna na dodir i  njegovana.

*Olival čarobno zlatno ulje je savršenstvo! Također sam ga uvela u dio rutine jer mi je koža tijela zahtjevnija zimi i traži dodatnu njegu. Više o čarobnom zlatnom ulju imate recenziju ovdje.

Biobaza i njihov balzam za usne med& limun je kod mene vječno u đepu od jakete, pa se češće mažem prilikom svakog izlaska vanka, ali i vani. Ugodan je na usnama bez dodatnog masnog traga, gel olovke za usne još se lakše nanose, tako da je ovaj balzam moj spas u svakoj situaciji.


  
  Avon ima predivne mirise, među favoritima su Attraction rush muški i ženski, koje najčešće nosim zajedno. Tada mi oba mirisa dolaze najviše do izražaja a zajedno daju jednu pedivnu mirisnu notu.
 . 
Ovo su proizvodi koji su obilježili zadnji mjesec 2018. Koji su proizvodi vama obilježili prosinac?

Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.