četvrtak, 31. siječnja 2019.

New in n.1

Bok šminkoljupci! Danas vam donosim novi post s novitetima koje sam kupovala od prije Božića pa sve do prije par dana. Krenimo redom:






U jednoj od kupovina, prvo sam uzela The Balm Meet Matt(e) Ador paletu sjenila. Uz paletu sam kupila joši njihov tekući ruž koji će te vidjeti na sljedećim slikama. Ador je predivna paleta, prve tri nijase su svjetlije i dosta sam s namučila kako bi napravila vidljive swatcheve.

Trimony sam kupila možda čak i mjesec nakon, ako i toliko. Palete sam kupovala u Mullera na akcijama.


                                     
                          

Na akciji u Mullera sam skupa sa Trimony uzela i Nude beach koja je predivna paleta.

Nude tude sam uzela kada je nedavno u Bipi bila akcija na 30% dekorative. Uz ovu paletu na dar sam dobila i rumenilo Hot Mama.

           



Od Wnw  su stigli predivni noviteti: seting sprey, hilighter, lak za nokte, tekuće sjenilo i maskara. Za sada sam isprobala maskaru i lak a ostatak proizvoda se još uvjek testira.


                                       
                                
Beauty box sam naručila i došao mi je prije Božića, a sam sadržaj sam otvorila nešto kasnije kada sam se nakon Božića vratila kući u Zadar.







Od mame sam dobila ovaj predivan set za kupanje koji se sastoji od: soli za kupanje, pjenušavih kuglica, kupke, gela, maslaca za tijelo i spužve za kupanje.




Prilikom kupovine darova za ukućane, sebi sam kupila Eveline maske za lice s vitaminom C i aktivnim ugljenom.


                                       
                                         
                                                         

                                                 
                                        
    
U Dm-a sam na akciji uzela set od Rimmela i to za 50kn u kojem se nalaze maskara i tekući ruž. Osim seta kupila sam i dva sapuna bez ispiranja za sebe i dragog da nam uvijek budu pri ruci kada smo negdje vani. Kada sam u Dm-a bila uz police dekorativne kozmetike vidjela sam i ovaj divan L'oreal lak koji je bio snizen na 20kn (tj. sve boje) jer ovaj lak izlazi iz asortimana od Dm-a.

I to bi ukratko bili svi noviteti.   Što ste kupovali u zadnje vrijeme? Koristite li popuste u drogerijama i što bi od navedenog voljeli čitati na blogu?                                

3 komentara:

  1. Naravno da volim popuste.Može sadržaj Beauty boxa☺

    OdgovoriIzbriši
  2. Ajme divni ulovi, posebice stvarčice od The balma :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post! Svi mi se proizvodi jakoo dopadaju!!! 😃

    PajaMala.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.