subota, 2. veljače 2019.

Favorites of January

Bok šmikoljupci! Danas vam donosim favorite za prošli mjesec. Prvih mjesec dana je iza nas, nadam se da ste stavili neke dohvatljive planove/ciljeve za ovu godinu. I da niste odustali već nakon par dana, zato vam držim palčeve da sve zamišljeno ostvarite u narednih 10 mjeseci.

Njega lica:

Njega lica ostala je poprilično ista: gel za pranje i obična kremica za lice te Afrodita okolločna krema.





Njega tijela:




*Olival ima super proizvode za njegu kože. Piling je lagan, ugodne teksture koji nakon korištenja ostavlja uljni trag na koži. Emulzija je gušće teksture koja se prvo treba dobro protresti pa tek onda koristiti. Za jako suhi kožu preporuča se svaki dan, za manje suhu kožu jednom u tri dana. Meni ovaj raspored od korištenja vako tri dana odgovara jer je emulzija gusta i bogata te lijepo nahrani i njeguje kožu.





*Olival čarobno zlatno ulje sam koristila samostalno a nekad i u kombinaciji sa Barnangen suhim uljem koji se također pokazao odličnim u ovim hladnim zimskim danima kada koža treba više njege.


  Njega kose:

                                             



Garnier botanic therapy je i dalje moj br.1 šampon za pranje kose. Ugodnog mirisa, bogate pjete, srednje gustoće. Lijpo zapjeni i opere kosu, u sklopu s maskom i regeneratorom kosa je mekana, lepršava.

Garnier fructis sam vjerovatno sppmenula bezbroj puta do sada i to s razlogom. Maska je gusta, bogata, tako ugodnog mirisa da dođete u napast da je pojedete! :XD Evo tek sada sam do pola pakiranja a maska mi traje još od kolovoza ili rujna prošle godine! Stvarno je treba jako malo.


Mirisi:


Kod mirisa sam koristila neke stare favorite a najčešće sam posezala za Kate Perry mirisom Killer Queen.



To bi ukratko bili svi favoriti za prošli mjesec. Koji su proizvodi vama obilježili početak godine?

*PR proizvodi                             

2 komentara:

  1. Super post i interesantni proizvodi!! 😃

    PajaMala.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Garnier maska je definitivno na popisu za kupnju sljedeći put kad idemo do dm-a :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.