četvrtak, 7. veljače 2019.

Beauty box siječanj

Bok šminkoljupci! Danas vam donosim receziju prošlomjesečnog beauty boxa. Vjerujem da već svi znate da beauty box radi po principu pretplate. Kutijica je 99kn a s poštarinom izade 125kn sveukupuno. Svaka kutijica je drugačija, a ono što me posebno veseli je što nikad ne znate što će te dobiti dok kutijica ne dođe do vas.


                                




U kutijici su se našli slijedeći proizvodi:

Splat kalodont s chilliem i kokosom. Rukavica za čišćenje lica od makeup-a, accessories ukosnice ili gumice za kosu. Beauty box ima novi miris, Shine bright koji ne nešto jači od svog prethodnika. U sebi ima shimmera koji nije vidljiv na koži. CV mini roll on je ugodnog mirisa, bez štetnih sastojaka. I ono čemu sam se još obradovala je L.O.V. tekući ruž Dark revenge



                                                
 Manje ukosnice će mi dobro doći da maknem kosu s lica i da je odmorim od gumica i onih većih kopči za kosu.


                                         
     Miris je predivan, drago mi je da imam oba, Bliss i Shine bright. Shine bright je nešto jači i malo intezivniji ali ne previše.

                                                       



CL j deo stick koji je ugodnog, osvježavajućeg mirisa, prvi ga put imam pa se veselim nejgovom korištenju.

                                                     




Sšplat ima super kalodonte, od chillia sam već imala, a kako nisam ljubitelj ničeg pikantnog onda ovaj kalodont proslijedim dragom koji voli sve pikantno i začijenjeno.

Biomed ima kalodont ugodnog okusa na kokos, ovde ga nisam mogla dočekat da ga probam prije slikanja :D

                                     


Rukavica za uklanjanje makeup-a je fantastična! Nježna, uklanja puder, maskaru, ruževe. Operem je u sapunu da uklonim svu nečistoću, i ostavim je preko noći da se osuši. Drago mi je da imam proizvod ovog tipa, i uz odstranjivače i gelove koža će biti u potpunosti čista od makeup-a.


                                       



L.O.V je još jedan matt ruž koji imam u svojoj kolekciji, zahvaljujući beauty boxu. Tamnije je nijanse, više pogodne za jesen/zimu. 

Sve u svemu dosta sam zadovoljna sa sadržajem beauty boxa. Kroz korištenja proizvoda neke će te vidjeti u mjesečnim favoritima a o nekima ću pisati i recenziju.

Naručujte te li beauty box-ove? Što vam se od svega najviše sviđa i ima li proizvod koji bi voljeli vidjeti u recenziji?                      

3 komentara:

  1. Super post! Bas mi se dopadaju sve stvari iz kutije!! 😃😉

    PajaMala.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne naručujem,ali sam razmišljala o tome. Možda ću uskoro početi hehe. Ovdje mi se najviše sviđa Parfem i deo stick. Jedva čekam recenzije :)

    https://luxmakeuplover.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.