srijeda, 1. travnja 2015.

Favorites of March

Bok dragi moji! Danas smo zakoračili u travanj, meni osobno najdražiji mjesec jer me za njega vežu puno obljetnica, rođendana a i Uskrs nam je za koji dan. Vrijeme je za nove, mjesečne favorite :)

                                   
Otkako sam počela sa korištenjem maski za kosu, moja kosa se preporodila. Samo mi nije jasno kako ranije pored Aussi-a nisam ranije koristila maske :( Sa maskom sam zadovljna a kosa mi je meka, nahranjena a više u recenziji :)

                                      

Elixir ulje i dalje redovno koristim, najčešće noću umjesto noćne kreme i sada sam polako kraju bočice.

                                                       

San dnevnu kremu koristim i umjesto noćne, nekad preko Elixir ulja a ponekad samu kremu. Krema je polako dolazi kraju.

   

Avon krema je spas za moje ruke jer mi je koža suha i hrapava te stalno koristim kremu za ruke a recenziju ove kreme imate ovdje.

Gelovi, šamponi, regeneratori i losioni su došli do karaja tako da tu više nemam favorita. Novi losion imam ali još nisam krenula s njegovim korištenjem, pa se pitam i ja što još čekam? :D

Ožujak je počeo kao mjesec alergija, svrbeži i otečenosti tako da nisam puno kozmetike koristila bar dok ne otkrijem uzrok. Ovo mi je drugi dan bez svrbeža i natečenosti ali još je rano da se veselim i mislim da sam se alergije riješila. Koji su vaši mjesečni favoriti?

Broj komentara: 12:

  1. Ove avonove kremice su sve super i divno mirisu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, imala sam više njihovih krema za ruke a ova mi je među drazima

      Izbriši
  2. volim Elixir ulje - pomalo je postao klasik u mojoj kolekciji preparata :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Veselim se recenziji Apivita maskice :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ja jedva čekam da napisem recenziju ali ću je koristi još neko vrijeme ;)

      Izbriši
  4. Avon care krema je odlicna, miris je fenomenalan, a ima i sitne sljokice. :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.