subota, 4. travnja 2015.

MMS: Gradient

Bok drage moje! Konačno sam uhvatila malo vremena da napravim manikuru koja je još prošle nedjelje bila u nedjeljnoj temi. Iako sam manikuru napravila na vrijeme, nikako nisam bila zadovoljna slikama te sam manikuru ostavila za neki drugi dan, i evo tek danas pokazujem svoje noktiće :) Više sam vremena provela u čišćenju nego su samoj manikuri. Ako i nađete greške, nemojte vjerovati mom aparatu jer svaki s makro opcijom voli pretjerivati :/


               
   


Od lakova sam koristila: Eveline diamond hard, MUR Luxury cream, a za gradient Catrice am i blue or green? te Flormar supershine br.29, Essence protect top coat. Od moje male susjede (5 god)  dobila sam pitanje: zašto nisi prvo stavila rozi pa tek onda plavi lak?  O: Pa, tako mi je došlo, htjela sam da mi boje idu iz plave u rozu. Naravno još sam cijeli postupak trebala objasniti kako bi moja Ivana bila zadovoljna odgovorom. Molim vas da pogledate manikure i ostalih blogerica

Broj komentara: 9:

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.