četvrtak, 30. lipnja 2016.

MMS: Inspired by a book

Bok šminkoljupci! U nedjelju smo imali još jednu uskalđenu manikuru, ovog puta inspiranu knjigom. Za ovu manikuru nisam dvoumila koja će knjiga biti jer voljim ljubavne romane pa sam se odlučila za knjigu Debbie Macomber i Proljeće u pansionu Rose Harbor. Ovo je druga manikura inspirirana knjigom a prvu manikuru možete vidjeti ovdje.

                           

Za ovu manikuru koristila sam samo dva laka i vodene naljepnice.

Na nokte sam stavila Essence all in one complete care lak u malo debljem sloju a nakon što se osušio stavila sam Essence Sing sweet nightingale u dva tanja sloja. Kada je lak bio suh, na nokte sam stavila motive ruža, leptira i slova ali ne na sve nokte. I nakon toga sam još jednom istim Essence lakom zaštitila manikuru. Evo kako je ispala:

            
                          

Naljepnice su od Born pretty storea BOP/252  kojih izgleda više nema :/

Znam da mi manikura nije najurednija ali u velikoj sam žurbi, jedva da bilo šta stižem u zadnje vrijeme. Nadam se da vam se manikura svidjela i ne zaboravite pogledati manikure ostalih blogerica ♥

Broj komentara: 6:

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.