petak, 24. lipnja 2016.

MMS: Inspired by a movie

Bok šminkoljupci! U nedjelju smo imali usklađenu manikuru inspiriranu filmom. Iako mi se tema svidjela ja sam imala nekoliko ideja što napraviti ali sve što mi je palo na pamet nije mi bilo dostupno tj. nemam odgovarajuću pločicu ili naljepnice. I tako odem u potragu za inspiracijom po pinterestu i ne nađem skoro ništa. Otvorim PopCorn Tv i listam filmove među obiteljskima kad od nigdje se pojavi Zvončica! Sjetim se naljepnica i manikure koje sam prije radila i koju ste mogli vidjeti ovdje.
Kako je Zvončica vila zelenih krila mislila sam se između boje laka a da se ne ponavljam sa već viđenim. Tako sam izabrala lak od Avona Divine lime koji sam stavila u dva tanja sloja. Kad je lak bio suh na nokte sam stavila ove naljepnice i na kraju sve zaštitila nadlakom.


                      
   
  
   

Zadnja slika je bez blica kako bi se motivi bolje vidjeli :)

Korišteni lakovi:

Essence studio nails all in one
Avon nailwearpro+ Divine lime
Born Pretty Store Little fairy angel HOT 080
Essence studio nails ultra gloss nail shine

I to bi bilo sve :) Nadam se da će vam se manikura svidjeti te ne zaboravite pogledati manikure ostalih blogerica :)

Broj komentara: 8:

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.