srijeda, 1. lipnja 2016.

Favorites of May

Bok šminkoljupci! Ljeto nam je pred vratima, veselim se svim proizvodima za sunčanje koje trenutno imam tako da će i popis favorita biti veći. S obzirom da sam od početka prošlog mjeseca počela sa radom tako je i broj proizvoda malo porasto no opet na nekom minimalizmu. Da krenem redom:

                                   

Schaumu koristim godinama a ovo je jedan od šampona kojeg koristim redovito zadnjih mjesec dana. I ovo je jedan od šampona od kojeg mi je kosa čista s obzirom da sam prošlu zimu probala skoro sve drogerijske šampone jer mi je od svakog kojeg sam tad imala kosa bila sve masnija.

Dove pure pampering sa karite maslacem jedna je od omiljenijig gelova za tuširanje. Ugodna i kremasta, bez isušivanja kože. Mislim da sam ih probala skoro sve tako da im se rado vraćam.

       

Avon i gel krema nutraeffects je jedna od krema koje su idealne za ovo doba godine. Lagana i hidratantna,  koristim je i noću a višeo njoj imate ovdje.

Kako sam potrošila sve gelove i pjenice za čišćenje lica tako sam se vratila sapunima kojih je malo ostalo pa tako koristim sapun od Loko kozmetika i piling sapun od sapunerije Rustika. S obzirom da su mi sapuni u komadićima, stavljam slike kada sam tek slikala proizvode, ovako ih je ipak ljepše vidjeti ;)

   

   

Apivita balzame koristim često, i tek sam sa smeđim došla blizu kraja. Uvijek mi je na radnom stolu dok od  kokosa imam u torbi a njega obično stavljam prije mat ruža. Kako miriše na kokos i ima spf biti će odličan za korištenje na plaži dok budem uživala u ljetnim radostima. O Apivita balzamima sam pisala ovdje.

 Cera di Cupra je krema koju sam nedavno dobila uz časopis a stoji mi na radnom stolu te rado posežem za njom kada su mi ruke suhe a noću prije spavanja.

 
 

Od kako sam za rođendan dobila rumenilo iz LE  Essence kolekcije Cinderella ne prestajem sa njegovim korištenjem. Boja je prekrasna i dovoljan je lagani nanos da licu da svjež i zdrav izgled.

Sleek i Garden of Eden je paleta koju koristim dugo vremena a boje su predivne! Uskoro ću  njoj pisati i recenziju.

Avon mat ruž Peach Flatters nosim non-stop i pristaje svakom sjenilu iz gore spomenute palete. Planiram si povećati kolekciju ovih ruževa i uzeti više tamnijih nijansi jer najsvjetlije boje mi ne stoje i ne laskaju poput ove.

Catrice Glam&Doll maskara malo po pitanju četkice podsjeća na Maybelline. Lagano zaobljena, ne premokra, ni presuha, no s druge strane bi voljela kad bi bila još mrvicu mokrija nego što je sada. Što se maskare tiće lagana je na trepavicama, bez osjećaja težine, iritacija i lako se uklanja.


I za kraj Bourjois parfem Glamour Lovely koji je divan, a zašto mi se toliko sviđa više možete saznati u ovom postu :)

I to bi ukratko bilo sve.  Koji su vaši favoriti za svibanj?

Broj komentara: 11:

  1. Obozavam Dove gel, vec duze vreme ga koristim :) A sto se tice Schaume, vec neko vreme ga merkam, pa kad sam videla da je pogodan za masnu kosu, definitivno cu ga uzeti. Delimo nekoliko favorita :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ova Schauma je za kosu sa peruti i koja se brzo masti. Perut nemam a koristim ga jer mi trenutnoodgovara od svih drogerijskih :)

      Izbriši
  2. Obožavam ovaj Schauma šampon, jedan je od rijetkih koji mi iole pomaže protiv peruti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super, baš mi je drago da ti ovaj šampon pomaže kod prhuti :)

      Izbriši
  3. Super su mi ovi favoriti :) Nisam isprobala Dove gel za tusiranje, ali zvuci divno :) I ovo rumenilo, ali vjerujem da je to bila LE i da vise nije dostupno... Ili se varam? :) x

    BeautyPepTalk
    Ne zaboravite sudjelovati u mom velikom slavljeničkom darivanju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš uskoro probati Dove gelove za tuširanje :) Da, rumenilo je bilo iz limitirane kolekcije i bilo je skoro godinu dana u drogerijama ja sam ga dobila za rođendan.

      Izbriši
  4. Super favoriti. Moram isprobati ovaj Dove definitivno. Preslatka je ova Bourjois bočica :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Dove je odličan i nadam se da ćeš uživati :) A Bourjois ima preslatku ambalažu bočica :)

      Izbriši
  5. Ok, šampon definitivno moram probati! ;) :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Dove mi je omiljeni gel za tuširanje, čarolija užitka je prava.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.