nedjelja, 5. lipnja 2016.

MMS: Inspired by color

Bok šminkoljupci! Ovu nedjelju na noktima nosimo manikuru inspiriranu bojom. Iako sam mislila staviti rozu boju, koja je moja omiljena, na kraju sam ipak odustala. Za manikuru sam izabrala divnu ciklama boju od Essenca iz linije The Metals.


                        
   
   

Boja je divna, ciklama, i na moju boju kože izgleda odlično. Lak sam stavila jučer prije posla no do kraja dana ga nisam imala skoro ništa na noktima tako da je boja osvježena. Nokti su u fazi rasta, no zbog prirodne posla često se listaju i pucaju tako da su većinu vremena kratki :'(

Na nokte sam stavila Essence all in one prozirni lak a nakon njega ovu krasoticu naziva 34 turn up the volume! Za neke dodatke nisam bila raspoložena, ali će ih zato biti u drugim manikurama, bar se ja tako nadam. Ne zaboravite pogledati manikure ostalih blogerica.

Broj komentara: 8:

  1. Odgovori
    1. Kod mene sada kada sam često u vodi pogotovo na poslu i u onim jeftinim rukavicama lak mi traje doslovce jedan dan što inaće kod mene nije slučaj

      Izbriši
  2. Zaista ti lepo stoji ova nijansa. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Od svih rozikastih boja bi jedino ovu mogla nositi :) divna

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ces je nabaviti i da ces u njoj uzivati kao i ja

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.