utorak, 30. listopada 2012.

Garnier Fructis Pure&Shine shampoo 2in1

Hi beauties! Today i'm gonna write about Garnier Fructis shampoo.
Before a month a go,i was buy this shapoo. I was see advertisement this summer. I was see on the policy this shampoo with conditioner and without. So i was decided to buy with regenerator.

Bok ljepotice! Danas ću vam pisat o Garnier Fructis šamponu.Prije mjesec dana sam kupila ovaj šampon. Vidjela sam reklamu na televiziji ovo ljeto. Na polici je bio sa regeneratorom i bez pa sam se odlučila uzet sa regeratorom. 

Packing: Semitransparet light green plastic
Pakovanje: Poluprozirno,svijetlozele boje
Shampoo: Clear color,thick and sticky formula
Šampon: Proziran,guste i ljepljive formule

                                                    
 About shampoo: When i was try this shapoo i was disappointed. My hair was heavy, full of knot and hard to comb. I was try with my best regenerator Schauma but result was the same :(

O šamponu: Kada sam probala ovaj šampon bila sam razočarana. Moja kosa je bila teška,puna gropova i teška za raščešljavanje. Probala sam sa svojim najboljim regeneratorom Schauma ali rezultat je bio isti. :(

I have a half of bottle this shampoo and i don't use them any more.
Imam još pola boce šampona ali sam ga prestala koristiti
               

                                                                                                                                                               


This shampoo is for anti-limestone agent,neutralizes the effect of hard water. Light formula,detangles your hair.Purified hair. 94% biodegradable formula.

 Njegova formula sadrži aktivni sastojak protiv kamenca koji neutralizira učinak tvrde vode i koncentrat aktivnih sastojaka koji jača kosu.Uklonite kamenac i osigurajte jednostavno raščešljavanje te vratite sjaj i lepršavost svojoj kosi.Rezulat: Omekšana i 10x snažnija kosa koja sjaji novim sjajem.

After all,with my opinion and experience about this shapoo is bad and i won't buy him again. Maybe i was need to buy without regenerator,but i don't belive that i will buy again this kind of shampoo. Not 2in1.

Nakon svega,moje mišljenje i iskustvo sa ovim šamponom je loše i više ga neću kupovati. Možda sam trebala kupiti bez regeneratora,ali nevjerujem da ću više uzimati ovakvu vrstu šampona. Ne 2u1.                            
Did you try this shampoo,what is your  experince?
Jeste li probali ovaj šampon,kakva su vaša iskustva?

Until next post ,
xoxo,Tina                                          

Broj komentara: 5:

  1. ne trošim šampone 2u 1, jedna strana tu mora zaštekati ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam probala, dobro da sam ovo pročitala. xD

    OdgovoriIzbriši
  3. I have had this shampoo before, and I do not like it. It is bad for my type of hair!
    xx Marie

    OdgovoriIzbriši
  4. niked ne koristim 2 u 1 proizvode, treba mi posebna njega obavezno maska i regenerator..

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.