nedjelja, 4. prosinca 2016.

MMS: V manicure

Bok šminkoljupci! Danas na noktima nosimo V manikuru. Nije prva koju radim, do sada sam je radila bezbroj puta. Ovog puta sam uz pomoć trakica i kista za nail art lagano nanosila lak kako bi mi V ispalo što preciznije tj. koliko je to moguće.


                                

  


Na nokte sam stavila Essence studio nail anti split bazni lak, zatim Essende The walking red LE Midnight masquerade latex matt lak koji imam već dva dana na noktima. Preko njega sam stavila iz iste linije plavi lak s puno ljubičasto-srebrenog shimmera. Znam da bi se puno bolje vidio na drugoj boji laka, ali nisam bila nešto raspoložena za mjenjat lak jer ću sutra ionako skinuti manikuru.I onda napraviti novu. Nadlak ovdje nisam stavljala. Na linku ispod posta ne zaboravite pogledati manikure ostalih blogerica.

Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.