četvrtak, 8. prosinca 2016.

Essence LE Midnight Masquerade

Prvom prilikom kada je došla obavijest o novoj limitiranoj kolekciji, nisam mogla a da ne uđem u prvu drogeriju vidjeti što ima. Tako sam već od samog početka imala dva laka od čega je jedan bio latex (matt završnice) a drugi shimmerasti. Želja mi je bila naći i druga dva laka a njih sam našla u Dm-u i Kozma. Tada sam imala kompletiranu LE Midnight Masquerade liniju, bar po pitanju lakova. Žao mi je što nisam stigla do sjenila i umjetnih trepavica jer su zbilja bile krasne.

Vampire Kissed my neck

                                       

                     

Riječ je o predivno crveno-smeđem laku kremaste teksture i matt finisha. Lako se nanosi i brzo se suši. Lak je na dodir ugodan, mekan, i uistinu je matt završnice. Na žalost njegovo trajanje na noktima je dosta kraće, već drugi dan su nestajali djelovi laka a sljedeći već je bilo toliko laka koji se skinuo sa nokta da nije bilo druge nego ga u potpunosti skinuti s noktiju.

The walking red

  
           
                

The walking red je hladno smeđa boja. Tekstura laka je kremasta a finish matt. Nažalost i kod ovog laka vijek trajanja na noktima je kraći, pa bi lak najvjerovatnije trajao duže uz nadlak.

Black cats wanted

  

   

Lak je kremaste teksture i lijepo se nanosi na nokte i brzo se suši. Boja je modra sa sitnim ljubičastim shimmerom kojeg je puna bočica a koje se lijepo rasporede prilikom lakiranja.

Meet me midnight

 

  

Kao i kod prethodnog laka, za ovog vrijede isto: kremast, brzo se suši. Pigmentacija je odlična, a u sebi ima plavi shimmer koji se lijepo vidi na noktima, još bolje uživo nego na samim slikama. Oba laka mi se jako sviđaju pa već vidim zimski-božićni nail art na njima.

Ako me pitate koji mi je najdraži lak od svih, ja bi rekla da je to svakako Vampire kissed my neck koji me osvojio na prvu čim sam ga ugledala jer ovakvu boju u svojoj kolekciji lakova nisam imala.

Iako je ova linija  bila davno dostupna, možda u onim košaricama nađete još koji lak iz LE kolekcija, a ako nađete na koji iz ove linije, svakako ga uzmite, ja znam da hoću nađem li još koji primjerak. I svakako u koliko još nađem ona super pigmentirana sjenila, masku i trepavice koje nisam imala prilike uzeti. U tom slučaju će ovaj post biti editiran.

Kako vam se sviđaju lakovi? jeste li uzeli što iz ove kolekcije?

2 komentara:

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.