srijeda, 14. prosinca 2016.

Olival koncetrat s nevenom za ruke i nokte

Dolaskom hladnijih dana, koža tijela traži dodatnu njegu. Među izloženijim djelovima  su svakako i ruke, koje su izloženije hladnoći, vodi ( kućanski poslovi) i ako ruke ne njegujemo dolazi do suhe i grube kože na rukama. Meni je koža sa zimskim danima nešto više suha nego u ostalim djelovima  a ruke su te koje su mi uvijek problematične i suhe bez obzira na godišnje doba. Od Olivala sam probala koncetrat za ruke od nevena a u nastavku pročitajte moje dojmove.


                         

Krema dolazi u tubi od meke plastile s poklopcem koji se lako otvara. Prilikom otvaranja se čuje ugodan miris nevena koji nije nimalo napadan. Tekstura je gusta, gelasta. Koncetrat se lako nanosi na kožu a upijanje traje nešto duže zbog gustoće kreme. Potrebno je oko pet minuta da bi se krema upila u kožu kako treba. Koža na rukama je mekana i njegovanja, te nema znakova ispucale i isušene kože.

                                 

                                     

Iako je riječ o koncetratu, najbolji je za večernju njegu prije spavanja, kako preporučuje i sam proizvođač. Kremu je potrebno staviti u maloj količini koja je sasvim dovoljna tako da će vam sama krema potrajati duže. Na noktima nisam primjetila poboljšanje jer za moje ionako loše nokte potrebni su vitamini i minerali koji mi nedostaju u organizmu kako bi mi nokti bili jači i bez listanja.


Sastav:



Olival koncetrat možete naći u svim drogerijama: Dm, Bipa, Kozmo, te većim trgovačkim lancima: KTC, Tommy, Nama

Cijena proizvoda je 21,90 kn za 50 ml

*PR proizvod. Recenzija je napisana iskreno nakon dužeg vremena korištenja bez utjecaja ostalih osoba.

Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.