srijeda, 1. veljače 2017.

Favorites of January

Bok šminkoljupci! Evo nas u prvim favoritima za siječanj. Prošli mjesec je za mene bio dug, sve mi se činilo da neće nikada proći, pogotovo kada sam radila popodne, pa mi se taj tjedan činio beskonačno dug. Vremenski nisam stigla pisati o favoritima zime i godišnjim favoritima pa se nadam da ću to napraviti kroz ovaj mjesec dok još ne bude kasno. A mi idemo na favorite mjeseca :)


                         

Kod čišćenja lica držim se Uriage kreme za čišćenje koja je lagana i efikasna. Kremu sam dobila u tester boxu za prosinac i u početku nikako nisam mogla podnijeti miris koji iako je blag, meni je bio iritantan. Sad kada sam se naviknula na miris, više me i ne smeta.

Afrodita krema sa spf 30 je krema koju koristima za dan. Evo i zašto: Iako je krema masnija, meni savršeno odgovara jer mi je koža od kraja 2016 pa sve do prije koji tjedan bila toliko suha da je vapila za nečim masnijim i hidratantnim. Ovako imam malo hidratacije i zaštitu od sunca iako sad i nema jakih uv zraka a ovo je ujedno i način da kremu potrošim do kaja kako treba a da je ne bacim.

Vichy slow age koristim sada najviše kao večernju njegu a ponekad preko dana. Što se tiće ovog fluida sviđa mi se tekstura i blag miris, a neki učinak nisam vidjela zbog čega i nema recenzije na blogu.


Olival i čarobni pilinng za tijelo je dosta blag i njegujuć a efikasan.
Avon Mr.Frosti je pravi zimski mirisni gel za tuširanje kojeg obožavam a uskoro se sprema nova mirisna bočica zimskog mirisa prije nego pređem na cvijetne i ljetne gelove i kupke :)

                             

LPM i linija od bijele gline je fantastična! Ovo mi je drugo pakovanje šampona dok je regenerator pri kraju. I u potpunosti se slažem sa natpisom, kosa je tako čista i meka da je to divota!

     

Avon Infinite seduction je divan orijentalan miris , odličan za jesen i zimu, a najčešće sam ga koristila prošli mjesec.

U favoritima nema šminke jer se rijetko kada šminkam s obzirom na buđennja od 4.50 pa nadalje, ovisno kako radim taj tjedan ili bolje da kažem mjesec. Rijetko kada sam popodne tako da mi se jutra svode na najosnovnije stvari tako da nema puno vremena i prostora za makeup. S obzirom na minuse koji su bili, ja sam bila lijena za mazanje jer mi se nije smrzavalo u sobi pa sam sve mazalice ostavila na čekanju dok malo otopli.

Koji su vaši favoriti za siječanj?

2 komentara:

  1. Favorit za siječanj su mi pastile sa grlo...Sa propolisom, hahahaha
    Al od preparative Dove goodness krema za ruke koja me spašava

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajoj, čuvaj se :* Ovu Dove kremu bi mogla probati kada bar jednu potrošim

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.