subota, 25. veljače 2017.

Matte nails

Bok šminkoljupci! prošlo je dugo vremena od posta ali i mojih manikura. Već mjesec dana sam međusmjena na poslu, nokti mi nikad nisu bili gori a i ne pamtim kada sam zadnji put imala lak na noktima. I sad, u zadnji tren stavljam ovu manikuru jer su mi matirani lakovi jedni od dražih.


                                         

                         

Na noktima imam Essence iz LE Midnight Masquerade linije lak u boji 03A vampire kissed my neck. Manikuru iz cijele linije možete vidjeti ovdje. Ispod laka imam bazni Essence nadlak all in one. Nakon ovoga nije bilo mjesta za nikakvu nadogradnju jer sam doslovno juria na bus za na posao.

Ne zaboravite pogletai manikure ostalih blogerica



3 komentara:

  1. Draga odlican post pratim te ,ali bi voljela da cesce ulazis na blog i po mogucnosti da stavljas postovi jer preee. pises i bas mi se svidja post
    Izasao je novi post na mom blogu molim te uzvrati komentar

    OdgovoriIzbriši
  2. Mene zadnje vrijeme mat nokti nekako odbijaju, više volim da se malo sjaje (ne šljokice, već sam sjaj laka). Ali moram priznati, da ovaj mat crveni jako lijepo izgleda! :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.