četvrtak, 2. veljače 2017.

Favoriti preparative i dekorative 2016

Bok šminkoljupci! Evo nas u još jednim favoritima, ovog puta u preparativi i dekorativi. Riječ je o proizvodima koje sam najčešće koristila i jako voljela kroz proteklu godinu.

Preparativa:

                      

    Olival čarobno zlatno ulje. Njeguje i hrani kožu, pritom ostavljajući divan svjetlucavi sjaj na koži. Ulje koristim i dalje i već mu se polako nazire kraj.

                                

 Za sunčanje najviše volim mlijeka jer su lagane teksture, lako se nanose i brzo upijaju te nema bijelih tragova po koži. Prošla godina je bila druga po redu kada sam koristila samo Olival proizvode za sunčanje.

                                            

  Olival i linija Sun Tane je jedna od boljih koje sam probala, čak bolja ambalažom od godine prije,  više od svega volim ulje koje kada se brzo upije poboljšava dobivanje preplanule puti.  

             
     
Olival repelent protiv komaraca je u nešto drugačijem pakovanju nego prije, što mi je posebno drago. Koristila sam ga redovito u vručim ljetnim danima a ono što me posebno veselilo bilo je dan bez uboda od malih krvopija :)

                                           
  
           Olival mlijeko za skidanje šminke je odlično, ja sam zadovoljna i već sam došla do samog kraja i moram vam što prije napisati recenziju ovog proizvoda.

                                               
          
Hanzaplast krema za pete je odlična, lagana a opet tako hranjiva da kožu stopala ostavlja mekom i nahranjenom. Također o ovom proizvodu imam tek pisati.

                                     
  
Eucerin ima odličan losion koji je lagane teksture te unatoč natpisu rich nije pregust ni mastan za kožu, već lagan i brzo upijajuć da nahrani i suhu kožu.


Le Petite Marseiliais je jedna od najboljih linija za masnu kosu. Svaka čast LPM-u na ovoj liniji jer im je moja kosa zahvalna do neba!


Dekorativa:

                       
               

Da obožavam Sleek nije tajna, njihove palete jednostavno obožavam! Del Mar Voll II i All the fun of the fair su jednom riječju prekrasne palete!

    

   
Mirisi:

   

Kod mirisa volim što laganije i svježije note,  pogotovo u ljetno vrijeme. Prošlu godinu mirise  su obilježili:  Bourjois Glamour lovely: divan, lagan cvijetni miris, super za proljeće i ljeto.

Ništa bez Giorgio Armania i Aqua di Gio koji je must have miris za ljeto, bar meni osobno.

Nuxe Prodigieux le pafrum je predivan miris koji je meni osobno ipak bolji zimi nego ljeti. Miris  koji uz ulja, gel i kremu traje još duže.

To su bili moji favoriti koji su obilježili prošlu godinu. Koji su vaši favoriti za 2016-tu?

Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.