ponedjeljak, 1. travnja 2019.

Favorites of March

Bok šminkoljupci! Proljeće nam je napokon došlo a s njim i topli, sunčani dani. Što se sve našlo u prošlomjesečnim favoritima, pročitajte u nastavku.


Njega kose:
                                       
                                   




Kod šampona sam se zadržala većimnom na LPM za masnu kosu i Garnier botanic therapy za suhu. Oba šampona mi odgoaraju jer mi je kosa, jednom riječju masna sa suhim vrhovima. S ruge strane, nekad mi više odgovara Garnier s druge ponekad LPM.

Kod maske za kosu, jedno j uvijek sigurno: Garnier fructis maska za kosu od banane polako dolazi kraju. Ovo je stvarno dugoročno uložen novac jer maska traje, a treba je jako malo.



   Njega tijela:            



Olival ima odličnu liniju za njegu suhu  do jako suhe kože, više o liniji imate recenziju.

 Bustoni je super brend gelova za tuširanje. Dolaze u pakiranjima od 500ml za     20kn ako se ne varam. Moj je primjerak iz beauty boxa, i imam gel s aloe verom koji je blag i nježan prema koži.


Makeup:



Kod šminkanja sam najčešće koristila MUR paletu Eat , Sleep, Makeup Repeat i Sleek Acid ponajviše zbog nekih jakih boaj koje bi kombinirala s neutralnijima, ili bi cijeli look bio u ovako jakim  bojama. Više tutoriala imate na kanalu a na blogu imate ikonu i tab koji vas direktno vode na kanal.


I to bi ukratko bilo sve! Počinjem raditi pa i mene zanima što će se u mjesec dana promjeniti od kozmetike, koliko će biti preparative, dekorative. Nastojat ću biti što aktivnija na blogu i kanalu, koliko god to bude moguće.


           
                                       

                                                                 
                                     

Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.