srijeda, 19. kolovoza 2020.

Favorites of July

Bok svima! Nadam se da  ste svi dobro i da uživate u ljetnim radostima! Iako favorite pišem odmah početkom mjeseca, ja debelo kasnim. Al znate kako kažu: Bolje ikad nego nikad! Iako je ljeto, sva moja rutina je dosta jednostvna.Akonisam kod kuće onda sam na plaži tako da je makeup u nekom drugom planu - za sada!


Njega lica:

                                        





Kod njege lica stvari su dosta osnovne i jednostavne: gelza čišćenje lica, tonik za lice, okloočna krema i gel krema za lice. Sa Neutrogenom sam zadovoljna i koristim ih već dugo vremena a recenziju imate ovdje.

Anew clinical je dobra okoločna krema koja je u dvije faze: gel koji ide na kapke i krema koja ide na podočnjake. Se u svemu sasvim solidna kremica.

Safee je tonik koji je dobar, krema za lice se lijepo upija.


Njega kose & tijela:

                                   




L'angelica je šampon koji moju masnu kosu lijepo opere. Svakako ponavljam kupovinu.

Baleaa Shine bright like a diamond je odličan gel. Znam da je dugo  vremena prošlo otkako je bio in, al evo već sam lijepo potrošila svesvoje zalihe gelova i šampona koje sam imala :)

Spf zaštita:

                       




Sundance sam kupila a gdje nego u Dm-a :D . S obzirom da po prvi put koristim njihovu liniju, zadovoljna sam proizvodima. Mlijeko je lagano, brzo se upija, jedinu zamjerku imam na pumpicu koja je mogla biti nešto mekša i jednostavnija za korišenje.

Krema za lice je lagana, ali ju je potrebno dobro razmazat po licu kako nebi bilo bijelih tragova. S obzirom da su mi oba proizvoda pri kraju, a planiram se i dalje kupati kroz cijeli deveti mjesec, kupovinu ću sigurno ponoviti.

2 komentara:

  1. Sundance fluid za lice je stvarno super spf, a Neutrogenina Hydro boost linija mi je sljedeća na redu za isprobavanju što se proizvoda za njegu lica tiče :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si zadovoljna Sundance linijom. Nadam se da ćeš jednako tako biti zadovoljna i s Neutrogenom

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.