utorak, 1. lipnja 2021.

Favorites of May

 Bok šminkoljupci! Evo nas u još jednim favoritima. Vrijeme ide jako brzo, ljeto nam je pred vratima. 

Prošli mjesec sam bila malo više aktivna po pitanju korištenja dekorative što je vidljivo na zadnjim videima na youtube kanalu. 

Ajmo ipak na favorite i to redom:

Njega lica:

skincare-face-care products-beauty blog by tina

Garnier dvofazna je odlična, super mi uklanja makeup i ovo je vjerovatno drugo pakiranje od 400ml a koliko sam malih u međuvremenu potrošila to ni sama neznam.

Bioderma sebium gel je odličan i s njim sam i dalje jako zadovoljna a recenziju imate ovdje.

Sundance spf 50 je odlična krema koja nije teška ni masna a trošim već drugo pakiranje. Kremu je potrebno dobro razmazati kako nebi imali bijele tragove po licu.

Mixa hyalurogel light je meni odlična remica, stvarno sam zadovoljna sa njom.


Njega tijela & kose:

                                   

hair-body produts favorites-beauty-blog by tina

Balea ima odlične gelove za tuširanje a ovaj sa bademom miriše fantastično!

L'angelica me spasila mali milion puta jer moju masnu kosu opere odlično. Više i  ne pamtim koje je ovo pakiranje po redu.

Makeup:

                                

favorites of makeup-may 2020-beauty blog by tina

Missha
je fantastična bb krema koja nije teška,a daje svejžinu licu, i lijep zdravi sjaj. Više o bb kremi imate recenziju ovdje.

Eveline cosmetics i neutral nude je odličan set za sve koji žele prirodan makeup na licu a olovka u ovom setu se lijepo nadopunjuje sa ružom.

Maybelline sky high mascara mi je i dalje jedna od najboljih maskara koje sam probala i vjerujem da će tako biti i dalje. 

                                                    

So jaded colour pop palette

So jaded paleta od Colourpopa je prekrasna. Ima toliko boja i kombinacija da trenutno samo nju koristim koliko je volim.


Na kanalu je i video sa favoritima 




To bi ukratko bio sve. Koji su proizvodi vama obilježili prošli mjesec?



  

2 komentara:

  1. I was looking for a nice BB cream. I will definitely try that Missha perfect cover BB!

    Bisma Rauf / Instagram

    OdgovoriIzbriši
  2. I have used this bb cream before and it feels very good.

    thin skin toupee

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.