utorak, 18. ožujka 2014.

Avon Beauty Blog Day 2014

Ovaj vikend održan je drugi Beauty blog day, namjenjen beauty blogericama. Idejna začetnica bez koje ovo nebi bilo je Ana Popović Kišur i portal Ogledalo .  Beauty blog day je održan u parku Maksimir u istoimenom restoranu.

                               Okupljanje

                               
                                                  okupljanje, doručak
                                               početak predavanja (edukacije)           

       
Na početku su nam dobrodošlicu poželile Ana Popović Kišur  i Mirela Vrbanac ( Ogledalo)

                             

Nakon toga smo imali predavanje kako povečati čitanost a predavanje je vodila Mia Biberović 


Martina Lovrić nas je učila o promociji bloga 



Petra Mlakar iz Vichy-a nam je predstavila novi proizvod za okoloočnu njegu Idealia Eyes 


Lucija Josipović je predstavila Avon te spomenula poslovnu politiku kompanije i suradnje sa beauty blogericama


Na beauty blog day se raspravljalo o temi 'Beauty Brendovi vs. Beauty Blogerice' koju je vodila Ana a sudjelovali su: Ana Josipović iz Avona, Petra Mlakar iz Vichy-a te beauty blogerica Maruša sa bloga Beauty Blogette .  Službeni dio je završio progašavanjem najbolje beauty blogerice za 2013. a to je Martina sa bloga  Dear skin   te ovim putem čestitam na zasluženoj pobjedi! Proglašenje sam propustila slikati, ostala sam kod partnera a kasnije se od gužve nisam mogla probit za slikat proglašenje najbolje blogerice.

Između predavanja imali smo mali i slatki predah, ručak koji sam provela u društvu prekrasne  Mikke.


Partneri, pregled najnovijih proizvoda

Malo šminkanja... Mene je trebalo malo nagovarat pa sam odmah nakon ručka došla do L'Oreala i prepustila se visažistici


                                                    
                                               
 
Mikka  hvala što si me slikala <3 :*

Na jedan dan svi smo postle Miss manga :)


 Ja, Žana, Suzana

                               
Ana, Mirela, Dear skin, i još dvije beauty blogerice kojima sam zabroavila ime, sorry cure 
Ana i ja :)

Bilo je prekrasno, drago mi je što sam imala priliku upoznat većinu blogerica, slikat se, razgovarat.... Kući sam došla malo prije 1h, ja i Žana nismo spavale od četvrtka tako da se divim sebi i Žani što smo sve to izdržale unatoč nespavanju, putu  i dolasku u Zg u 4.45 i ispijanju naše kavice sve do 7-8h. Kući sam došla sa goodie bag u kojem smo dobile proizvode naših sponzora

                               
                               
                               
                               
                               

Hvala Suzani, Mikki, Žani, mojim osobnim fotografima bez kojih nebi bilo slika sa BBD-a,  i što ste mi posudile par slika u svrhu posta! Hvala vam još jednom od srca!

Avon Beauty Blog Day podržali su:

Beauty partneri: 

Avon, Biobaza, Vichy, L'Oreal Professionnel, Essie, Kerastase, L'Oreal Paris, Nivea, Vogue eyewear.

Tehnološki partner: HP

Alduk, Volvo, Haagen-Dasz, Clippin, Natur House, Sortis, Manifest, Netokracija.

Medijski pokrovitelji: 

Femina.hr, Budi In, Ljepota& Zdravlje

Broj komentara: 18:

  1. Ajme meni, koliko podbradak imam :DD Baš si me uhvatila u nekom čudnom trenutku :) Šminka ti je super! Btw. mislim da nitko nije uspio uslikati ručak, sve smo odmah navalile na klopu :D I svaka čast na izdržljivosti, ja mislim da ne bih mogla podnijeti toliki put ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prekrasno izgledas, uzivo puno lipše, o kojem podbratku pričas? ;)

      Izbriši
  2. Baš nam je bilo lijepo...što više postova čitam, sve mi više žao što je gotovo :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je zao.. bit će još ovakvih okupljanja ili bar kavica :D

      Izbriši
  3. Drago mi je šta ste i ti i Žana došle, svaka čast. A mislim da se nespavanje isplatilo, ovo je bilo krasno iskustvo. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Volila bi da sam mogla bar mao odspavat al sta je tu je :) iskustvo je stvarno prkrasno, nadam se da se druzimo i dogodine :)

      Izbriši
  4. Eno i mene na slici :D bilo mi je jako drago da smo se upoznale! :D

    OdgovoriIzbriši
  5. super post, prekrasne fotke, i svaka ti čast što si izdržala toliko bez spavanja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala draga, nije bilo lako ali isplatilo se :)

      Izbriši
  6. i meni je žao što je gotovo, ali mi je neizmjerno drago što sam bila dio svega toga :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Bilo nam je odlično :) Žao mi je što se nismo upoznale, ne znam kako smo se uspjele izbjeći, ali nadam se da dogodine hoćemo ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bilo je super! Neznam kako si mi ti izbjegla, nisam vidila dosta cura koje znam ovako zahvaljujući blogu i slikama, trazila vas pogledom ali ne i nasla :( biti će još prilika ;) vidimo se dogodine

      Izbriši
  8. baš mi je drago da sam te vidjela uživo! i što ste ti i žana svejedno došle bez obzira na dalek put. :D i da, moram priznat da su te stvarno diivno curke našminkale, baš gledam sve te fotke sa BBD-a i super ti je makeup! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. drago mi je sto sam te imalapriliku vidjeti. put i nespavanje su se isplatili :) a sa makeup-om sam vise nego zadovoljna!

      Izbriši
  9. super slike jako ljepi makeup :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.