ponedjeljak, 31. ožujka 2014.

NOTD: Blue with a touch of gold

Bok šminkoljupci! Nadam se da ste mi svi dobro, došlo nam je dugo očekivano proljeće :)
Zadnjih par dana sam bila odsutna jer me tlak dobro prizemljio zbog čega sam bila loše i nisam imala snage za ništa. Jučer sam napravila plavo-zlatnu manikuru a ideju sam dobila prošli tjedan kada sam radila distress manikuru. Inspirirana distress manikurom nastala je i ova a biti će još jedna zbog boja koje su mi se svidjele u kombinaciji :)

                                                 
                               

Zlatni lak sam nanosila postepeno sa suhim kistom gdje je bilo minimalno laka te sam sa svakim slojem dodavala zlatne boje. Mogla sam to napraviti i sa 1-2 tanja sloja laka  ali ja sam se odlučila malo igrati četkicom,lakom, slojevima, bez trakica,točkalica i ostalih pomagala. Nadam se da vam se sviđa moja manikura.

xoxo,Tina

Broj komentara: 16:

  1. Kombinacija je predivna, i obožavam tu nijansu plave. Nadam se da si sada bolje :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kombinacija se i meni svidjela, drago mi je da ti se sviđa. Hvala Bogu pa sam sad bolje :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Divna manikura i cijela kombinacija :D

    OdgovoriIzbriši
  4. ova nijansa plave je predobra! baš wow!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nisam nešto luda z aplavim lakovima ali imam 3 koja su mi naj naj

      Izbriši
  5. Odlična konmbinacija boja. Iako osbno ne preferiram zlatnu. Ta plava je predivna. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja zlatnu boju volim i već godinama trazim neke određene boje lakova koje nisam imala a među njima je i zlatna

      Izbriši
  6. Divna plava, jako mi se sviđa kombinacija!

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlična mi je ova kombinacija, baš je ljetna!

    OdgovoriIzbriši
  8. Odgovori
    1. Ja bi na noktima nosila puno toga da znam sta i kako napravit a ovo je još samo jedna manikura u nizu :)

      Izbriši
  9. plavac mi izgleda odlično, a kombinacija sa zlatnom uvijek pali :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.