subota, 1. ožujka 2014.

Favorites of February

Bok šminkoljupci! Još jedan mjesec je iza nas a sa njim i mesečni favoriti. Koji su favoriti obilježili veljaču, pogledajte u nastavku :)

                                          


Aussie šamponi su odlični! Imam normalu i zdravu kosu te mi malo koji šampon ne odgovara. Više o aussie šamponima možete pročitati ovde.

                                        


Olival piling  i maska su došli prije par tjedana, za sada sam  jako zadovoljna, recenzija kroz neko vrijeme.
Mixa je odlična miceralna o kojoj sam također napisala  recenziju.


Njega lica ostala je ista, najčešće korištene su afrodita krema (recenzija ) te  afrodita koncentrat (recenzija ) a netko od moji je i koristio ovu kremicu :/ 

Miyu stick koristim za smanjanje i ublažavanje crvenila i prištića (recenzija) 
Za podočnjake tu je isto Miyu stick koji je polako pri kraju a o kojem više možete pročitati ovde
Nuxe nirvanesque light je odlična kremica koju koristim najčešće noću a više o njoj možete pročitati (ovde)

Dove dezodorans sa kastavcem i aloe verom je odličan, blagog mirisa, neguši me i ne izaziva mi kašalj kao ostali dezodoransi.

Nuxe Reve de Miel je odlična krema za ruke čiji se kraj polako nazire a recenziju možete naći (ovde)

Balea urea lippen balzam koristim više preko večeri i pred spavanje, sviđa mi se kako njeguje usne. No moje usne su jako oštećene od posljedice grickanja te mi se koža na donjoj usni nikad ne oporavi i ne naraste do kraja :(

Maybelline great lash lots of lashes je moja prva Maybelline maskara a moje oduševljenje možete pročitati (ovde)

Zadnji no ne manje važan je Bourjois touche healthy mix korktor sa kojim sam zadovoljna  (recenzija) je napisana. Na popisu nedostaje  Pantexol losion (recenzija)  koji mi je spasio ruke koje  su mi prošlo ljeto izgorile dok sam radila na otvorenom. Nema ga na slici jer je potrošen kao i Dove gel za tuširanje sa mirisom nara koji je super kremast i mirisan.

To bi za prošli mjesec bilo sve! Nadam se da će mi ožujak bit bar malo bolji jer su mi prva dva mjeseca privatno bila u svim poljima najgora. Koji su vaši mjesečni favoriti? Imamo li što zajedničko?

Broj komentara: 17:

  1. Sviđaju mi se tvoji favoriti :) Čitala sam o ovoj maskari, ali je nisam još probala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. drago mi je da ti se sviđaju moji favoriti. ja još nisam probala maskaru koju ti koristis

      Izbriši
  2. Ipak sam odličila probati pošteno nove nirvanesque, drago mi je da sam pročitala pozitivnu recenziju.

    OdgovoriIzbriši
  3. I meni se sviđaju favoriti, neke proizvode sam već isprobala i sama bila zadovoljna! :) Tereza

    OdgovoriIzbriši
  4. lijepi favoriti
    od ovih stvari koristila sam Olival piling za lice i Balea urea balzam za usta,,, i zadovoljna sam :D jako :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. to mi je drago cuti :) ja sam isto zadovoljna navedenim proizvodima

      Izbriši
  5. lovely favourites :))

    http://prettypurple92.weebly.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. nijednu od ovih stvarčica nisam probala, iako ne zvuče loše :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Uvijek volim čitati o tuđim favoritima, ali ja sa Aussie proizvodima nisam bila impresionirana..., dok se za Olival potpuno slažem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem... nazalost nemamo svi isti tip kose, ne odgovara nam svima tekstura sampona a moja kosa, eto jednostavno 'voli' neke proizvode sa kojima nemam problema

      Izbriši
  8. Svega tu ima. Ja sam sebi uzela Aussie onaj mali tester (putni koji možeš kupiti u dm-u) da ga isprobam prije kupovine velikog pakiranja pošto je malo skuplji, ali nije me oduševio. Voljela bih nabaviti Nuxe kremicu. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je kosa zdrava i nemam nekih većih problema pa mi vjerovatno zbog tog sve odgovara. Nadam se da ces nabaviti nuxe i da es kao i ja biti zadovoljna kremom :)

      Izbriši
  9. Mixa miceralna je definitivno i moja omiljena. Prvi proizvod tog tipa da odgovara mojoj kozi. :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.