subota, 22. ožujka 2014.

HOTD: refreshment colors

Prije par mjeseci sam kod moje frizerke Sandre išla na bojanje kose iz smeđe u jednu lipu, toplu crvenu Milk Chocolate 4.3 iz linije Black professional boje za salone. Imam prirodni crveni pigmenat te mi svaka smeđa ima crveni odsjaj dok se crvena boja najbolje hvata. Imam dosta slika sa bojama i stilovima frizure, samo da ih sve slozim, skeniram pa bi mogao jedan takav post ;)   Tada nisam skidala boju odprije već sam preko smeđe išla direktno  na meku i nježniju crvenu. Vrijeme je učinilo svoje, boja se isprala, došao je izrast i već je bilo vrijeme da boju malo osvježim i obojam samo izrast. Kako je na kraju ispalo, pogledajte u nastavku :)

                                                   
 



Imam dosta baby kose pa je bilo trk u kuću po lak i zaglađianje kose i onda još malo poziranja pred aparatom i selfie  fotki, nikako se uhvatit kako treba, ovo zavođenje sa aparatom nije lako pogotovo kad su u pitanu slike za blog :)

suprise effect :P


Na kraju više slika za HOTD nego LOTD postove. I da, opet me aparat isparao na dnevnom svjetlu i opet se pjegice vide unatoč bb kremi, puderu u prahu,grrr :/

To je to što se tiće kose, neću je dirat sve do kraja ljeta (nadam se) te ću pustit da sunce i more učine svoje i da dobijem jednu lijepu boju koju uvijek imam od ljeta :) a onda ću opet nešto novo iskemijat. Nadam se da vam se sviđa moja mala projmena :) 

xoxo,Tina

24 komentara:

  1. Super je boja i odlično ti stoji uz oči! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prepreprekrasna boja kose i odlično ti stoji!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) uzivo je malo tamnija nego na svjetlu izgleda svjetlije ali dobro se sopila sa bojom od prije :)

      Izbriši
  3. Odlična je boja i lijepo ti stoji :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Boja mi je prekrasna, lijepa topla nijansa i istakne ti oči :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :* boja je inaće tamnija nego je na slici dk na suncu djeluje dosta svjetlije

      Izbriši
  5. Bas lijepa topla boja i lijepo ti pristaje, prekrasno izgledas na slikama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja sam veliki fan smeđih i crvenih boj pa mi nije tesko odabrat boju za kosu. uvijek je to neka nijansa smeđe ili crvene a biloje izleta i u crnu :)

      Izbriši
  6. komentirala sam ovaj post čim je izašao i iz nekog razloga nema mog komentara. -.- u svakom slučaju divna si, predobro ti stoji ova boja! ja sam inače ljubitelj i crvene i baš ovakve neke svjetlije smeđe, tako da mi se ovo stvarno jako sviđa! :**

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. obično mi komentari dođu na mail ali tvog uopće nije bilo sve do sada :/ hvala draga drago mi je da ti se sviđa boja :)

      Izbriši
  7. jako ti lijepo izgleda kosa, i boja i frizura :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Za ovakvom bojom sam i ja slinila jedno vrijeme, a onda sam ipak odlučila da se neću farbati tako dugo dok ne počnem sijediti :D Tebi jako lijepo stoji!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tko će čkat sijede, ja se bojam od svoje 16-17-te godine, pa sam neko vrijeme stala i onda opet počela sa bojanjem, hvala :)

      Izbriši
  9. super ti je boja :D
    a i lak mi se sviđa, drago mi je da si se odlučila nešto hrabrije stavit na nokte :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :) lak je od avona sto sam ga dobila na bbd-u. nosila sm ja i prije tamnije boje i sad ponovo ih nosim :)

      Izbriši
  10. Odgovori
    1. je, zadovoljna frizerka kvalitetom kose a na bbd-u su mi to i potvrdili testom :)

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.