ponedjeljak, 24. ožujka 2014.

MMS: Distressed manicure

Bok šminkoljupci! Od jučer ste sigurno u blogosferi vidjeli ove predivne šarene nokte pod nazivom distress manicure :) Ja sam svoju manikuru napravila ali je bilo preksano za slikat pa danas nakonadno pišem post ;)

Ni najbolja ni najgora, s obzirom da me tlak dobro prizemljio i prikovao za krevet onda i nije tako strašno, bar se ja tako tješim :)

                                                                   
                               


Treba li reći da su uživo puno drugačiji i boje su daleko bolje nego na slici! Seki se svidjelo pa sam i njoj napravila istu manikuru. Korišteni flormar lakovi: bijeli, modri, crveni, rozni od gabrinija. Ovaj srednji sam dirala jer su mi živci malo igrali. :D No, možda bi se ipak trebala malo iznervirat pa da mi tlak iz niskog dođe u normalu :P

Pogledajte što su ostale cure napravile ;)

xoxo,Tina 


Broj komentara: 6:

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.