ponedjeljak, 17. listopada 2016.

MMS: Leaves I Lišće

Bok šminkoljupci! U skolpu usklađenih manikura ovog puta na noktima noktima nosimo lišće. Tu temu smo obradili prošle godine a kako mi je ispala lani, pogledajte na ovom linku.

Da se nebi ponavljala, napravila sam dosta jednostavnu manikuru, sa samo dva laka, a što se tiće mog crtanja ovo je najbolje što sam mogla:

                               


Na nokte sam lakirala Essence anti split lak kao bazni a nakon što se osušio koristla sam Avon iz linije nailwearpro+ Sunshine. Lak sam stavila u dva tanja sloja. nakon što se lak poptpuno osušio, kistom za nail art kupljenim na ebayu crtala sam lišće toplo smeđom bojom Misslyn Save the queen.

nadlak uvijek stavljam kad mi se manikura dobro osuši a najčešće koristim Catrice 2u1 like a gel nails. kako s ostalim slikama nisam bila zadovoljna, nadam se da će i ova jedna poslužiti. Ne zaboravite pogedati manikure ostalih blogerica

2 komentara:

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.