utorak, 18. listopada 2016.

Essence TE The beach house

Vjerujem da nisam jedina koja voli kozmetiku iz limitiranih kolekcija, pogotovo kada je riječ o brendovima kao što su Essence i Catrice. Čim dođu u drogerije odem do stalaka, pogledam što imaju, nekada mi se svidi cijela linija, nekada samo nešto od cijelokupne linije. Bude i trenutaka kada ne nađem apsolutno ništa, već opustošene police. Ovo ljeto sam ipak uspjela uloviti neke proizvode od Essenca o kojima ću danas pisati a na kraju posta ću vam reći i zašto. Krenimo redom.

Rumenilo- Give me some vitamin sea-

                                 


Rumenilo dolazi u komapaktnoj, čvrstoj plastici. Prilikom otvaranja i zatvaranja čuje se klik pa možete biti sigurni kako vam se rumenilo neće otvoriti u torbi.

   

    Rumenilo je predivno ružičasto-koraljne boje, meke i ugodne na dodir. Rumenilo ima i zanimljiv cik-cak uzorak koje prolazi kroz cijelu kolekciju. Rumenilo je dobro pigmentirano a na licu daje lijep, svjež izgled. Lako se blenda i nadograđuje a na licu stoji sve dok ga ne odlučite skinuti.


   

Ruž- Beachy Keen-

   

                                               
                                                   
                                                    

 Ruž dolazi u prepoznatljivoj Essence ambalaži. Boja ruža je koraljno ružičasta sa balzamom u sredini. Sam ruž je dosta ugodan na usnama, ne uvlači se u usne, ne isušuje ih, već se više ponaša kao balzam u boji. Trajnost mu nije jača strana pa će na usnama bez jela i pića izdržati 2-3 sata. Na mojim usnama više ostavlja blago rozi sjaj. Boja je idealna za proljeće-ljeto i za svakodnevno korištenje.

Kabuki kist

                                          
  

 Kist dolazi u tankoj, plastičnoj ambalaži. Dno je bilo pričvršćeno selojtepom pa mi je prilikom otvaranja podiglo boju sa samo dna. Kist je velik, gust, i jako jako ugodan. Prilikom pranja ispale su svega dvije dlake, ali ne ni cijele već samo one koje su bile napola puknute.

                                   

Kist je gust, a proizvode blenda savršeno! Najčešće ga koristim kod blendanja rumenila i tako lijepo blenda proizvod, da ga je milina koristit. Zapravo, mogla bih cijeli dan prelazit s njim po licu a da mi ne dosadi. Čak je uspio s trona zasjeniti moj mini kabuki od Eco Tollsa. I ovaj kist krasi cik-cak uzorak, natpis sa plavim slovima i morskim zvijedama.

                         

Kada sam već pomislila da više neću naći ovaj kist, ja sam našla ni manje ni više nego dva komada u košarici od Dm-a među sniženim proizvodima tako da sam ga platila manje od 5kn!

Zašto onda pišem ovaj post? Zato što sam djelove LE kolekcije pronalazila baš u košaricama sa sniženom kozmetikom i što sam ove godine u jednom kvartoskom Dm-u i Kozmu  našla LE izdanje Cinderelle pa sam tako kupila još lakova i željeno rumenilo. Jednom prigodom kada sam bila u Zagrebu i šetala ulicama grada, nailazila sam na neke starije limitirane kolekcije od Essenca i Catricea. Zato, gdje god bili, gdje god stali da kupite nešto, bacite pogled na košarice sa sniženom kozmetikom jer se baš među njima mogu naći ovakvi dragulji. Ja u svog Dm-a nalazim i sjenila iz ove linije, ali nisu mi toliko napeta koliko ostatak kolekcije koji imam.

Jeste li uspjeli sebi što kupiti iz ove linije ili općenito iz limitiranih kolekcija?

2 komentara:

  1. Ne secam se da li je ova kolekcija uopste dolazila kod nas. Bas si lepe proizvode odabrala. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako kolekcija nije dolazila kod vas, baš mi je žao jer su imali super proizvode. Drago mi je da ti se sviđa moj izbor

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.