utorak, 8. studenoga 2016.

Born pretty store: Liquid peel off tape

Bok šminkoljupci! Danas vam donosim recenziju jednog proizvoda koji bi trebao olakšati manikuru, pogotovo ako je manikura nešto nerednija. Riječ je o tekućem lateksu koji sam još davno dobila na korištenje u svrhu recenzije a o čemu je točno riječ, nastavite sa čitanjem.

                                            
                           

Tekući lateks dolazi u četvrtastoj staklenoj bočici. Kist je srednje dužine, ravno rezan. Po otvaranju se osjeti miris, meni nedefiniran, jer ne znam s čim bi ga usporedila, no meni sam miris ne smeta toliko. Lateks je tekući, bijele boje i lako se nanosi na kožicu oko noktiju. Brzo se suši.

  

  Tekući lateks bi trebao olakšati posao na način da sav lak koji završi mimo noktiju ostane na tekućem lateksu, koji će te ukloniti na način što će te uz pomoć pincete ovo oguliti a po potrebi kožicu oko noktiju malo očistiti. No jeli to stvarno tako? Nije. Evo i slike:

   

Ovako su moji nokti izgledali nakon guljenja i guljenja trake. Onda mi je prekipjelo pa sam uzela kist i aceton i sve očistila kako treba. Ovakvu blamažu s noktima nisam nikad doživjela u životu, ali kad je u pitanju recenzija, mora se i to pokazat :P

   
Nakon truda i muke, rezultat je zadovoljavajuć više zbog acetona nego tekućeg lateksa.

Tekući lateks sam probala još jednom ali bez većeg uspjeha:

   
   
   
Tekući lateks sam probala još nekoliko puta s tanjim i debljim nanošenjema a ja sam došla do sljedećeg zaključka: Ako se lateks stavi u jako tankom sloju, on se još teže uklanja s noktiju. U debljem sloju se sporije suši ali se isto ne uklanja ništa lakše. Prilikom apliciranja je potrebo jednu stranu kista ostranit od grlo bočice i još malo s kista. Tek tada krenuti sa nanošenjem. Ovo nije loša ideja što se tiće tekučeg lateksa kao pomogala kod manikura ali nije ni najbolja formula koja bi funkcionirala na način da se sam proizvod s lakoćom i jednostavnoću uklanja. Ja sam sinoć s pincetom strugala tekući lateks uzrokujući tako i iritacije kože na rukama i to prije čišćenja sa acetonom. Dakle, ovaj lateks slobodno preskočite prilikom kupovine. Sam proizvod je imao više prilika da se pokaže u svrhu za koju je namjenjen, no ja mu ne vidim nikakvu pomoć kod manikura kad nokte moram još dodatno čistiti.

U koliko se ipak odlučite na kupovinu možete ga naći ovdje pod nazivom White peel off liquid tape po cijeni od $2.99 za 15ml. Koliko sam čitala po drugim blogovima, formula je promjenjena, a ima još ovakvih proizvoda, sad kakvi su, ostaje tek za vidjeti. Prilikom kupovine  možete koristiti moj kod. Popust se ne odnosi na već snižene artikle.

                                    




Jeste li probali tekući lateks? Kakva su vaša iskustva?

*PR product.

2 komentara:

  1. ovo već duže vrijeme gledam i želim kupiti :) Odlicna stvar.
    Super post i imas divan blog. Posjeti i ti nas na http://beseenbepopular.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni osobno ova tekuća traka ništa nije pomogla kod manikure, pa je slobodno preskoči ili uzmi drugu. Drago mi je da ti se sviđa moj blog

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.