utorak, 15. prosinca 2015.

Avon nutraeffects pjena za čišćenje lica

Kada je riječ o njezi kože lica tada volim koristiti nježne gelove za čišćenje lica a među njima su i pjenice. Početak ove godine započela sam s jednom drogerijskom pjenicom a završavam sa dvije koje imam u svojoj ladici. Danas ću vam pisati o Avonovoj pjenici za čišćenje lica.


                                 

Avonova pjenica za čišćenje lica dolazi u  boci s pumpicom, standardnom za ovakav proizvod. Pakovanje je od čvrste plastike i mekanijeg poklopca koji se lako stavlja na proizvod. Pumpica lijepo dozira proizvord te izađe dovoljno pjenice za očistiti lice. Sama pumpica nije toliko jaka za razliku od druge koju imam pa je korištenje pumpice dosta lakše.

                                                

Pjenica ima lagan, ugodan miris. Tekstura je lagana, pjenasta a u dodiru s vodom postaje lagano kremasta. Jedna pumpica je dovoljna da se lice lijepo očisti. Ja sam pjenicu koristila ujutro i navečer samo za čišćenje lica i nisam probala ukloniti makeup s njom, jer za to koristim odstranjivač.
Proizvod  je namjenjen normalnoj i mješovitoj koži te je pogodan i za osjetljivu. U sebi ne sadržava sapune i parabene te je dermatološki testiran.

                                          

Kod mene pjenica nije napravila nikakav nered, nije bilo nikakvih iritacija. Zadovoljna sam kako mi lice očisti a da sam sve uklonila provjerim s blazinicom i miceralnom na kojoj ostane jako malo nečistoće s kože. Isto tako pjenica se super slaže s kremama iz iste linije, ja imam laganu gel kremu za hidrataciju i kombinacija ovih proizvoda mi je super. Pjenica bi odgovarala osobama s normalnom i mješovotom te osjetljivom kožom dok bi osobama sa suhom trebalo nešto više kremastije i hidratantnije. Pjenicu sam kupila davno, čim se pojavila u katalogu prije neka 2 mjeseca i možete je naći po cijeni od 32 kn u kampanji 01 koja počinje 28.12-19.01.2016. dok je regularna cijena 49kn.

Sastav:

   


Što najčešće koristite za čišćenje lica: gelove ili pjenice te što vam je bolje?

2 komentara:

  1. Ovu pjenu mi ne bi bilo loše isprobati jer sam veliki ljubitelj umivanja baš pjenom, pokazala su mi se puno manje iritantnima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja se nadam da će ti u tom slučaju pjena odgovarati a kako imam i Afroditinu nadam se da ćeš naći odgovarajuću pjenicu za sebe. Hvala na posjeti :*

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.