ponedjeljak, 21. prosinca 2015.

Makeup look sa tri proizvoda (video + slike)


Bok šminkoljupci! Od zadnjeg videa je prošlo skoro dva mjeseca a danas sam napokon sjela za stol, namjestila aparat i počela snimati. U videu se nalaze samo tri proizvoda s kojima je napravljen kompletni look :) Link od videa za slučaj da ovde ne radi.

                                       
                        
    
   
   
         
           

Proizvodi:
Catrice matt mousee 010  soft ivory
Sleek blush by 3 Pink lemonade
Maybelline Lash sensational mascara
RT Expert face brush
RT Deluxe crease brush
RT Base shadow brush
Rt Detailer brush
Muller eyebrow brush (kist iz kozmetičkog kofera)
Eco Tools powder brush
Hvala mojoj seki što me i ovog puta slikala, najbolja je! ♥

2 komentara:

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.