subota, 26. prosinca 2015.

WnW mono sjenilo Cheeky i maskara mega plump double treat

U zadnjoj grupnoj recenziji danas ću vam pisati o mono sjenilu i maskari koje sam još ljetos dobila u paketiću od Wet 'n' Wild.

Mono sjenilo Cheeky

Sjenilo dolazi u malom četvrtastom pakovanju od čvrste plastike. Na sebi ima broj te naziv dok na donjem dijelu ima zaštitnu naljepnicu. Poklopac sjenila je čvrst te se prilikom zatvaranja čuje klik. Sjenilo je svilenkaste tekstute koje na sebi ima reljefni otisak koji će s vremenom korištenja polako nestajati. Boja je ljubičasto-roza te u hladu djeluje hladno dok je zapravo riječ o jednoj toploj boji koja u sebi ima shimmer. Sjenilo je slabije  pigmentacije, koje se nadograđuje za punoću boje. Uz bazu za sjenila traje na očima sve do samog skidanja. Sjenilo se malo trusi prilikom uzimanja  s kistom a meni osobno nije ništa strašno.

            
   
      
     swatch na ruci bez baze rađena prstom dva puta

Boja je predivna, više pogodna osobama s zelenim i smeđim očima iako bi i plavookima dobro pristajala. Sjenilo sadrži 1.7g a rok trajanja je 24 mjeseca od otvaranja.


Mega plump double treat maskara

  

Maskara dolazi u  ružičastoj-crnoj  boji, bucmastom pakovanju koje je na krajevima suženo. Na sebi ima prozirnu zaštitnu foliju kako bi bili sigurni da maskaru prije vas nitko nije dirao. Maskara ima dvije četkice: jednu za gornje a drugu za donje trepavice.

  

Četkica je velika, čekinje su jednako raspoređene, te na četkici ne ostaje puno maskare. Formula je mokra i nije puno mokra kao kod ostalih maskara koje sam probala. Četkica dobro prijanja uz trepavice, dajući volumen. Maskara nije teška, ne trusi se i stoji na očima sve do ukalnjanja makeup-a. Maskara ne ostavlja grudice niti ljepi trepavice.

  

Maskara se može skinuti miceralnom, kremastim odstranjivačima, i samo ukalnjanje maskare je brzo i jednostavno.

                                           

Četkica za donje trepavie je dosta tanja, čekinje su jednako raspoređene kao i kod četkice za gornje trepavice. U ovom dijelu maskare kao da je sama tekstura drugačija, nije toliko mokra koliko u gornjem dijelu.Viška maskare gotovo da i nema, a što se maskara duže koristi to je i maskara za donje trepavice suša dok u prethodnom dijelu maskare tekstura ostaje ista i nema naznaka da će se brzo sušiti. Ono što mi se sviđa kod ove četkice je to  što će donje trepavice lijepo namazati, i moguće je da će te se zamazati pogotovo ako imate duge donje treavice kao ja, i neće te biti crni oko očiju kao što bi bili kada bi koristili četkicu normalne veličine koje inače koristite za trepavice.

 
          sjenilo cheeky i maskara

  

Maskara i sjenilo mi nisu uzrokovali nikakve iritacije oka. Vjerujem da bi maskara odgovarala osobama koje nose konatkne leće. Količina maskare je pisala samo na zaštitnoj foliji koju sam bacila čim sam maskaru otvorila :(  Cijena maskare je oko 30kn a sjenila 15 koje možete naći u pojedinim DM i Acessories dućanima.

Jeste li probali WnW maskare?

*PR proizvodi. Recenzija je napisana iskreno nakon dužeg perioda korištenja proizvoda.



4 komentara:

  1. Maskara mi izgleda totalno okej za svakodnevnu upotrebu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Maskara je dobra za dnevno korištenje, to sigurno. Hvala na posjeti :)

      Izbriši
  2. Predivna je nijansa ove senkice :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.