ponedjeljak, 14. prosinca 2015.

Gleestmas: Christmas bling

Bok šminkoljupci! Nova tema Milinog chalenga je Božićni sjaj. Za manikuru sam se odlučila u crveno-zlatnoj kombinaciji. Kako sam sestri kupila tri nova laka tada sam dodala još malo laka s glitterima kako bi manikura bila još više sjajnija.


                  

Na nokte sam lakirala Flormar 238 a preko njega Avon gold leaf tj. sve ono što je ostalo na kistiću kada sam odstranila lak. Zatim sam s Essence girl's best frend dodala lak preko zlatnog i još malo preko crvenog laka na palcu. Na srednjak i mali stavila sam ukrase od BPS-a. Na kraju sam sve zajedno zaštitila nadlakom.

  

Manikure svih sudionica možete naći u Milinom albumu ovdje.

Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.