petak, 30. rujna 2016.

MMS: Honor nails you love

Bok šminkoljupci! U nedjelju smo imali manikuru koju smo trebali kopirati iz neke od tema koje su bile u manikurama te je što vjernije napraviti originalu. Između tri manikure odlučila sam se za manikuru od Sanele te sam je probala napraviti približno isto kao i Sanela.


                                              
    

                     

Od svih rozih lakova, a imam ih Bogu hvala, ovaj je bio najsličniji Moment laku br.44. Strukturni srebeni lak nisam imala jer ih imam samo u rozoj boji. Kamenčiće sam imala pa mi nije bio problem njih naći i staviti ih na nokte. Od lakova sam koristila: Essence anti split (bazni lak) Essence colour&go 106 free hugs ( stara linija) SGGM br.41 i WnW Black creme. Za nadlak sam koristila Catrice 2u1 like a gel. Sanelinu manikuru možete pogledati na ovom linku. Kako vam se sviđa manikura? Ne zaboravite pogledati manikure ostalih blogerica :)





Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.