četvrtak, 22. rujna 2016.

Olival natural defense spray ( protiv komaraca)

Ovo ljeto sam imala više repelenata u korištenju a među njima je bio i Olivalov sprej za komarce.
Olivalov sprej protiv komaraca dolazi u mekoj kartonskoj ambalaži u kojoj se nalazi staklena bočica od tamijeg stakla sa pumpicom na sebi.


                                       
                                           

Sprej je uljne teksture te ugodnog  biljnog mirisa. Mješavina je pet eteričnih ulja: tropske verbene, mente, sivke, čajevca, bijelog čajevca i limunske trave. Iako je sprej uljne teksture lako se upija u kožu ne ostavljajući masne tragove na odjeći niti ostavlja masne tragove na koži. S obzirom da je uljni kožu još njeguje, vlaži i štiti. S korištenjem ulja sam svakako zadovoljna jer me komarci nisu mogli bosti osim ako bi prekočila korištenje repelenta. U cijelo ljeto sam imala svega par uboda koje bi mogla nabrojati na prste jedne ruke u odnosu na ljeto 2013 kada sam imala više oko 100 uboda komaraca po cijelom tijelu. Repelent možete koristiti po cijelom tijelu više puta dnevno u redovitim vremenskim razmacima.

Sastav:

                             
     
Olival sprej protiv komaraca možee naći u drogerijama po cijeni od 49,90.

Što ste ovo ljeto koristili u zaštiti protiv komaraca?

*PR proizvod                          

Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.