srijeda, 14. rujna 2016.

Afrodita krema sa lice sa spf 30

Kada je riječ o zaštiti od sunca i uv zračenju tada se kod mene nalazi apsolutno sve: kreme ili losioni za tijelo te svakako krema za lice. Godinama sam tražila kremu za lice koja me neće mastiti niti od koje ću se znojiti. Ove godine imala sam priliku probati kremu od Afrodite sa faktorom 30.

                                           
 

Krema dolazi u tubi od meke plastike s poklopcem na otvaranje.  


Krema je ugodne, kremaste teksture. Na licu je lagana, hidratantna. Brzo se upija u kožu te je dodatno ne masti niti sam se znojila od kreme kao  što je bio slučaj kod drugih krema. Miris je ugodan, sladak i ne napadan.


                                   
   

Kremu sam sa sobom nosila na posao, na plažu, zapravo gdje god bih bila a i dan danas ima svoje mjesto u torbi tako da mi je uvijek na dohvatu ruke. Krema me ugodno iznenadila teksturom i upijanjem tako da je pravi užitak bio koristiti kremu. Pjegice na licu su mi bile manje izražene a u licu nisam izgorila. Također krema mi nije radila nikakav nered na licu.

Sastav:


 

Kremu možete naći u drogerijama, većim dućanima koji drže proizvode od Afrodite.  

Vjerujem kako bi krema za lice odgovarala osobama sa normalnom i mješovitm kožom lica dok nisam sigurna kakva bi bila osobama sa masnom i suhom kožom iako se nadam da nebi smjela raditi  nikakve probleme niti dodatno mastiti kožu. Krema je bez parabena, parafina te je hipoalergena pa bi odgovarala  i onima sa osjetljivom kožom.

Kremu ću svakako nastaviti koristiti kroz jesen a najvjerovatnije i zimu premda mi tako visoki spf nije potreban. 

Kakve kreme za lice najviše volite / koristite? Fluide, kreme? Kojoj ste kremi za zaštitu kože lica ostali najvjerniji?

*PR proizvod

4 komentara:

  1. Uvek sam se plašila da je koristim svakodnevno, jer sam imala trip da će mi stvarati nered na licu. Inače, znam da je mnogo bolje koristiti svaki put kada izadjemo vani.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sigurno da je bolje koristiti kremu kada idemo vani, i svega 10-15 minuta ranije kako bi se krema mogla upiti u kožu ranije i kako bi nas počela štiti od uv zraka.

      Izbriši
  2. Kozmetika Afrodita je dokazano najbolja, i iako nisam probala ovu kremu vjerujem da je vrijedna svake pare!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Afrodita ima jako dobre proizvode i nadam se da ces ovu kremu probati te biti jednako zadovoljna kao i ja

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.