nedjelja, 11. rujna 2016.

MMS: Supernatural

Bok šminkoljupci! Nakon ljetne pauze vraćamo se nedjeljnim manikurama. Nakon ljeta povratnička manikura koju radimo je vezana uz nadprirodno. Iako sam inspiraciju i ideje tražila na internetu i pinterestu, nisam našla ništa što bi mi se naveliko svidjelo da to radim na noktima. Pločica baš na tu temu  i nemam pa je ostalo crtanje duhova na moj način. Toliko su strašni da ni bebu ne bi mogli uplašiti :P

                         
    
   

Za manikuru sam koristila: Essence studio nails anti split nail sealer kao bazni lak, MUR Luxury cream 03, WNW Black creme gdje sam uz pomoć točkalice radila oči i usta. Nokte sam slika bez nadlaka a vani je već bilo oblačno pa sam morala slikati s blicom. Kako mi nadlak razmaže manikuru njega sam stavila zadnjeg a to je Catrice Like Gel 2in1. Ispod posta su linkovi na kojima možete vidjeti manikure ostalih blogerica :)

4 komentara:

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.