srijeda, 28. rujna 2016.

NOTD: Leopard manicure

Bok šminkoljupci! Danas vam donosim jedan NOTD post iako ih i sama ne objavljujem često iz razloga što barem jedno nedjeljno imam novu manikuru pa ste je u mogučnosti vidjeti. Kako sam za nedjelju u potpunosti promašila temu a manikuru sam već napravila i slikala, mislim se čemu da stoji u folderu kada sam sa njom zadovoljna i jo uvijek je s guštom nosim na noktima? Tada sam se odlučila da vam je pokažem u ovom tipu posta.


                                   
                      
     

Manikuru sam napravila u subotu predvečer i još uvijek se dobro drži. Lakovi koje sam korstila su:

Essence anti split kao bazni lak, zatim Essence 03 I'm lost in you divan nude lak.A kada se lak osušio za točkice sam koristila : Avom nailwearpro + Sunshine, Starry sky, Essence Prince charming a za okruživanje točkica koristila sam WnW Black creme. Za top coat koristila sam Catrice 2u1 like a gel. Pomoćni alat: točkalica i čačkalica za lakše ocrtavanje točkica :)

4 komentara:

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.