nedjelja, 18. rujna 2016.

MMS: Inspired by a tutorial

Bok šminkoljupci! Danas na noktima nosimo manikuru inspiriranu tutorialom. Od sezone nisam lakirala često nokte, niti radilaneke zahtjevnije manikure a imam par manikura koje su mi posebno drage tako se među njima našla i watermarble tj. tehnika mramoriranja sa vodom.

                                    
   
                    

Od lakova sam koristila: Essence anti split nail sealer kao podlogu za lak. Nokte sam lakirala divnim plavim lakom Catrice The sky so fly. Kada se lak osušio u vodu sam dodavala sljedeće lakove: Avon nail pro+ warm blac (stari lak) orange sun a na zadnja dva nokta sam dodala i malo žutog laka, također Avon Sunshine. Čačkalicom sam radila šare po površini destilirane vode  i ovo je konačan rezultat. Manikuru sam zaštitila Catrice nadlakom like gel 2u1.

Ne zaboravite pogledati manikure ostalih blogerica

Broj komentara: 10:

  1. Joj, ja se s watermarble tehnikom ne mogu nikako sastaviti i vise ne pokusavam :D
    bravo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je žao jer je tehnika dosta efektna.

      Izbriši
  2. Plavo-crvena kombinacija boja je baš lepa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, drago mi je da ti se sviđa kombinacija boja

      Izbriši
  3. Hah kako ja bjezim od te tehnike :D svaka cast na izboru :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se sviđa pa je bio moj izbor :) Bitno da si sebi našla što ti najviše odgovara

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.